استاندار فارس:
هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان است
شيراز- خبرنگار كيهان:
حسینعلی امیری، استاندار فارس در جشن خودکفایی و توانمندی اقتصادی 5460 نفر از مجریان طرحهای اشتغال کمیته امداد استان فارس اظهار داشت: کمیته امداد یکی از ابتکارات امام خمینی(ره ) است که متناسب با ضرورتهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بر اساس آرمانها بلند امام(ره)به عنوان میثاق ملی مردم و حاکمیت تبلور پیدا کرد و به قانون تبدیل گردید.
استاندار فارس نهاد مردمی مثل کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف فقرزدایی و ایجاد زندگی شرافتمندانه برای کسانی با تنگناهای مالی را از دیگر خدمات ارزنده نهادهای انقلابی در کشور برشمرد. امیری بیان کرد: پرسنل شاغل در کمیته امداد هرگز به عنوان شغل به آن نگاه نمیکنند، بلکه آن را وظیفه انسانی و اسلامی برای خدمت به جامعه تحت حمایت این نهاد مردمی میدانند. استاندار فارس با تأکید بر ضرورت توزیع متناسب امکانات در همه استانها گفت: مشکلات فارس تحت عنوان استان کمبرخوردار نیست بلکه با توزیع متناسب بودجه میتوان محرومیتها در این استان کاهش داد.