رئیس فدراسیون تیراندازی: به هیئتها پول دادم اما نه برای انتخابات
رئيس فدراسیون تیراندازی گفت: من تایید میکنم که به حساب هیئتهای تیراندازی پول واریز کردهام اما این برای انتخابات نبود و هر کسی هم در این باره اعتراضی دارد، باید از روشهای قانونی پیگیری کند.
سیدمهدی هاشمی درباره این موضوع که گفته میشود او قبل از انتخابات پولی را به حساب روسای هیئتها واریز کرده اظهار داشت: من شنیدهام که یکی از کاندیداها قبل از برگزاری انتخابات به افرادی تبلت دادهاند. البته این موضوع را من نه دیدهام و نه تایید و رد میکنم. آنچه که اینجا مهم است این است که من این کار را انجام ندادهام. واریز پول به حساب هیئتها را هم تایید میکنم. زمانی که وزارت ورزش به حساب فدراسیون پول واریز کرد، ما فردای همان روز پول هیئتها را به حساب همه آنها واریز کردیم. البته این به دلیل انتخابات نبوده چرا که شان هیئتها و مدیران ورزشی بالاتر از این است. وی ادامه داد: اگر تخلفی صورت گرفته سازمان بازرسی و مجمع باید آن را بررسی و به آن رسیدگی کنند. به محض گرفتن پول از وزارت ورزش، ما بدهی خودمان را به هیئتها پرداخت کردیم هرچند که همان زمان برخی به من پیشنهاد کردند این پول را در مجمع به هیئتها بدهیم که من آن را نپذیرفتم.