کد خبر: ۳۰۶۰۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های قایقرانی ایران و هند 

 
 
فدراسیون‌های قایقرانی ایران و هند در راستای گسترش تعاملات ورزشی و ارتقای سطح آمادگی ملی‌پوشان، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه برگزاری اردوهای مشترک امضا کردند.
علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی ایران و نایب‌رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا، به دعوت رسمی فدراسیون قایقرانی هند، در سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی این کشور حضور یافت. این رویداد که با شرکت برترین قایقرانان هندی برگزار شد، فرصتی برای گسترش همکاری‌های بین‌المللی و تعاملات ورزشی میان دو کشور فراهم کرد. همزمان با این مسابقات، تفاهم‌نامه‌ای میان فدراسیون‌های قایقرانی ایران و هند امضا شد که هدف آن برگزاری اردوهای مشترک برای تقویت تیم‌های ملی دو کشور است. بر اساس این تفاهم‌نامه، تیم‌های ملی قایقرانی ایران و هند در دو مرحله، هر بار به مدت 30 روز، در اردوهایی که به میزبانی تهران و دهلی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.