کد خبر: ۳۰۵۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷

بهره‌برداری رسمی از  پُل وحدت صالحیه با حضور معاون وزیر کشور 

 
 
شهرستان بهارستان-خبرنگار کیهان: 
بهره‌برداری از پل وحدت علاوه‌ بر خروج از انزوای جغرافیایی بهارستان و اتصال به  اسلامشهر و محصول ۵ سال پیگیری و ممارست شهردار و اعضای دوره ششم شورای شهر صالحیه و ثبت اجرای ۱۲ کیلومتر مسیر مواصلاتی برای افزایش دسترس پذیری به نواحی مجاور است.
پل وحدت پروژه‌ای متروک و مسکوت مانده از سال ۹۷، با تمهیدات مدیران ارشد کشور و تشریک مساعی شهردار، شورای شهر و نماینده مردم در مجلس به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.
این آیین باحضور دکتر نصرتی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشور، قشقاوی نماینده مردم در مجلس،معاون عمرانی استاندار تهران، همچنین مرادی فرماندار و مسئولین شهرستان بهارستان برگزار شد.