کد خبر: ۳۰۴۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

نمایش آثار گنجینه موزه امام علی‌(ع) برای نخستین بار (اخبار ادبی و هنری)

 
 
نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی «موج نور» از گنجینه موزه، از ۱۴ تا ۳۰ بهمن برگزار می‌شود.
این نمایشگاه دربرگیرنده آثاری از هنرمندان، از جمله ناصر آراسته، صادق تبریزی، حبیب توحیدی، محمد جوادی‌پور، مهدی حسینی، بابک خدابنده، خسرو خسروی، علی‌اکبر صادقی، حسین محجوبی، رضا هدایت و ابوالفضل همتی آهویی است.
نکته ویژه این نمایشگاه، رونمایی از آثاری است که برای نخستین‌بار در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. این آثار که تاکنون در گنجینه موزه نگهداری می‌شدند، فرصتی بی‌نظیر برای هنردوستان و پژوهشگران فراهم کرده تا با جلوه‌های کمتر دیده‌شده‌ای از هنر نقاشی و تصویرسازی ایران آشنا شوند.