افتخار آفرینی تیم ملی رباتیک ایران در مسابقات کشورهای عضو پیمان شانگهای
تیم ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در مجموع تیمی، تیم برتر مسابقات کشورهای عضو پیمان شانگهای شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، تیم ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران در سومین دوره مسابقات کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آذر سال جاری به میزبانی کشور چین برگزار شد، موفق به کسب افتخارات چشمگیری گردید.
این رقابتها با حضور ۱۵ تیم از اعضای اصلی سازمان و برخی اعضای ناظر برگزار شد. تیم ملی ایران با ارائه عملکردی برجسته موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در بخشهای مختلف مسابقات گردید و در مجموع تیمی، مقام نخست این رقابتها را به خود اختصاص داد.