کد خبر: ۳۰۱۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳

انعقاد تفاهم‌نامۀ همکاری چهارجانبه دانشگاه شیراز، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خانه صنعت معدن و تجارت و انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور استان فارس

 
 
شيراز- خبرنگار كيهان:
تفاهم‌نامۀ همکاری چهارجانبۀ دانشگاه شیراز با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، خانه صنعت معدن و تجارت و انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور استان فارس منعقد شد.
طی مراسمی با حضور علی حفیظی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز؛ مدیر سرمایه‌گذاری و بازاریابی پژوهشی دانشگاه؛ رئیس هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت فارس؛ رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‏های صنعتی فارس و رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسان مشاور استان فارس تفاهم‌نامۀ همکاری چهارجانبه‌، به امضای طرف‌های تفاهم‌نامه رسید.
علی حفیظی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز در حاشیۀ این مراسم با بیان اینکه این تفاهم‌نامه با پیگیری مدیریت سرمایه‌گذاری و بازاریابی پژوهشی دانشگاه منعقد شده است، توضیح داد تفاهم‌نامه فوق، برای نهادها و زیرمجموعه‏های طرف‏های تفاهم‌نامه به دنبال انجام مأموریت‏هایی چون: نیازسنجی و انجام پژوهش‎های بنیادی، کاربردی و توسعه‏ای، پدیدآوری چرخه فن‏آوری در زمینه‏های صنعت، معدن و تجارت، بالابردن بهره‏وری عوامل، منابع و نهاده‏های تولید است.
وی ادامه داد: ایجاد گردش کار مناسب برای ارائه خدمات توسط کارگروه چهارجانبه، توسعه خدمات نرم‏افزاری و مدیریتی در حوزه‏های صنعت، معدن و تجارت و برقراری ارتباط پسین و پیشین مؤثر بین بخش‏های تولید و مصرف مواد و مصالح سازه‏ای از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.
معاون پژوهشی دانشگاه شیراز پدیدآوری و گردش فن‏آوری مابین دانشگاه، صنعت، معدن، تجارت و پروژه‏های عمرانی دولتی همراه با نوزایی و گسترش فن‏آوری‏های پیشرفته و ارتقای بهره‏وری بخش‏های اقتصادی یادشده را به‌عنوان چشم‌انداز انعقاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: این تفاهم‌نامه که به‌مدت سه‌سال اعتبار دارد و در 12 ماده، 2 پیوست و 10 صفحه تنظیم شده، در راستای مأموریت و فعالیت‌های دانشگاه شیراز برای توسعۀ ارتباطات خود با صنایع مؤثر استان منعقد شده است.