کد خبر: ۳۰۱۶۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

مشحون: مجوزی برای ثبت‌نام در انتخابات بسکتبال دریافت نکرده‌ام

رئیس سابق فدراسیون بسکتبال گفت: هیچ مجوزی برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون نگرفته‌ام.


این روزها صحبت‌هایی در مورد حضور محمود مشحون، رئیس سابق فدراسیون بسکتبال و کسب مجوز برای ثبت‌نام در انتخابات شنیده می‌شود. محمود مشحون بازنشسته است و برای حضور در انتخابات باید از وزارت ورزش و جوانان مجوز داشته باشد. مشحون در مورد مسائل مطرح شده در مورد کسب مجوز عنوان کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه مجوزی برای ثبت‌نام در انتخابات ندارم و برای کسب آن هم اقدام نکرده‌ام. وی ادامه داد: اگر مجوز گرفته بودم که دیگر سرپرست نمی‌گذاشتند. من خودم هیچ اطلاعی ندارم و اقدامی هم برای دریافت مجوز انجام نمی‌دهم. همه چیز دست وزارت ورزش است و آنها باید تصمیم بگیرند که باشم یا نباشم.رئیس سابق فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: باید همه به این فکر کنیم که بسکتبال موفق شود. هرکسی رئیس می‌شود همه باید به آن کمک کنیم تا چرخ بسکتبال بچرخد.