امام جمعه اصفهان:
خودتأمینی فولاد مبارکه در مواجهه با محدودیتهای انرژی باعث خرسندی است
آیتالله طباطبایینژاد، نماینده ولیفقیه و امامجمعه اصفهان، پس از بازدید از خطوط تولید و توسعههای در دست اجرای فولاد مبارکه، به همراه محمدیاسر طیبنیا مدیرعامل و جمع کثیری از معاونان، مدیران و کارکنان شرکت و امام جمعه مبارکه در اقامه نماز ظهر و عصر، آئین سوگواری حضرت فاطمه زهرا (سلاماللهعلیها) و تشییع پیکر پاک یکی از شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس شرکت کرد.
اصفهان - خبرنگار كيهان:
وی طی سخنانی گفت: بازدید امروز از این جهت با بازدیدهای قبلی من از فولاد مبارکه متفاوت بود که اولاً در این آئینهای باشکوه با جمع کثیری از کارکنان شرکت حاضر بودیم؛ دوم اینکه توانستیم از بخشهای بیشتری از فولاد مبارکه بهصورت میدانی بازدید کنیم. نماینده ولیفقیه در اصفهان تصریح کرد: باعث خوشحالی است که فولاد مبارکه در چنین شرایط سختی بهخوبی فعالیتهای خود را ادامه میدهد. همچنین اینکه این شرکت توانسته با خودتأمینی در آب، برق و گاز مورد نیاز شرکت و قطع وابستگی خود به برق، گاز و آب دولتی اقدامات ارزشمندی انجام دهد مایه خرسندی و بسیار حائز اهمیت است.وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اقدامات فولاد مبارکه در حوزه خود تأمینی حرکتی است که باید از ابتدا در تمام صنایع کشور صورت میگرفت.