7 پروژه شاخص آبرسانی با اعتبار 420 میلیارد ریال در شهرستان دشتی در حال اجراست
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، با اشاره به پروژههای در دست اجرای این شرکت گفت: در راستای توسعه زیرساختهای آبرسانی و تأمین پایدار آب شرب، 7 پروژه کلان با مجموع اعتبار 420 میلیارد ریال در شهرستان دشتی در حال اجراست.
بوشهر- خبرنگار کیهان:
ابوالحسن عالی درباره پروژههای در دست اقدام توضیح داد: در روستای بنبید، بهسازی دو دهنه چشمه و احداث مخزن 50 مترمکعبی با پیشرفت
81 درصدی و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در دست انجام است.
وی افزود: مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ روستای محمدآباد نیز با هدف جایگزینی پمپهای فرسوده با نمونههای پرظرفیت و تابلوهای کنترل دور جدید در حال اجراست که تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته و 30 میلیارد ریال اعتبار برای آن تخصیص داده شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین درباره پروژه خط انتقال کاردانه به مخزن شنبه گفت: این پروژه شامل احداث خط انتقالی به طول 16.6 کیلومتر با لولههایی به قطر 200، 250 و 300 میلیمتر است که با اعتباری 57 میلیارد ریالی آغاز شده و اکنون 7 درصد پیشرفت دارد. وی با اشاره به رینگ شهر خورموج تصریح کرد: اجرای خط انتقال
4 کیلومتری در این شهر با هدف بهبود توزیع آب آغاز شده که با اعتبار
12 میلیارد ریالی تاکنون 5 درصد پیشرفت داشته است.
عالی درباره پروژه پهنهبندی و زونبندی شبکه توزیع خورموج گفت: این پروژه که شامل تهیه مدل هیدرولیکی، نقشهبرداری وضعیت شبکه و اجرای عملیات کالیبراسیون است، با اعتباری 10 میلیارد ریالی آغاز شده و تاکنون
3 درصد پیشرفت داشته است.