واکنش داورزنی به انتخابش به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش
رئیس سابق فدراسیون والیبال به خبر حضورش در معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان واکنش نشان داد.
محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: من به عنوان مشاور در کنار وزیر ورزش و جوانان هستم و اصلاً قرار نبوده برای معاونت قهرمانی من انتخاب شوم. اسم من هم شما اصحاب رسانه برای معاونت قهرمانی مطرح میکنید و اصلاً این طور نیست. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه او در تمام نشستها حضور دارد، عنوان کرد: من تنها به عنوان مشاور در کنار وزیر ورزش و جوانان هستم. بالاخره من ۴۰ ساله تجربه دارم و الان در کنار آن چیزی که به ذهنم میرسد را عنوان میکنم. داورزنی در پاسخ به این سؤال که آیا برکناری وحید مرادی از نایبرئیسی فدراسیون والیبال قانونی بوده یا خیر، گفت: این موضوع را رها کنید. راجع به والیبال از من سؤال نپرسید. وی در واکنش به این سؤال که از تقوی دلخور است، عنوان کرد: نه اصلاً. همه ما باید به آقای تقوی کمک کنیم تا والیبال به روزهای خوش خودش برگردد و حس خوب مردم به والیبال همچون گذشته تکرار شود. همه ما باید به فدراسیون و والیبال کشور کمک کنیم. الان هم آقای تقوی رئیس فدراسیون هستند همه باید به او کمک کنیم تا بتواند به وعدهها و قولهایی که داده عمل کند و کسب سهمیه المپیک و تکرار قهرمانی در بازیهای آسیایی تحقق پیدا کند و همه وظیفه دارم به او کمک کنیم.