کد خبر: ۲۹۹۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

کره شمالی این‌بار با صداهای غیرقابل تحمل به جنگ همسایه جنوبی رفت!

 
 
کره‌شمالی سلاحی عجیب و پُرسروصدا را علیه کره‌جنوبی به کار می‌بَرَد که سکنه در روستایی در نزدیکی مرز دو کشور می‌گویند از شدت این صداها جان‌شان به لب‌شان رسیده است!
جنگ عجیب‌و‌غریب دو کره همچنان ادامه دارد و حالا کره‌شمالی- در مقابل بلندگوهای تبلیغاتی کره‌جنوبی- افزون بر فرستادن بالون زباله(!) روش جدیدی را نیز اتخاذ کرده است! آن‌طور که ایسنا نوشته است، کره‌شمالی بلندگوهایی را در سراسر مرز کره‌جنوبی راه‌اندازی کرده و ۱۰ تا ۲۴ساعت در روز آنها را روشن می‌کند و با پخش صداهای گوشخراش باعث ناراحتی روستاییان کره‌جنوبی شده به طوری که این افراد می‌گویند تا به حال چنین پروپاگاندایی توسط پیونگ‌یانگ را شاهد نبوده‌اند. روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی می‌نویسد: «یکی از ساکنان می‌گوید که از شدت این سروصدا نمی‌تواند بخوابد و دارد دیوانه می‌شود. ساکنان روستا می‌گویند که آنها قربانی رقابت سیاسی غیرقابل سازش بین دو کشور شده‌اند.»