امیر سرتیپ حیدری:
نوآورانهترین خدمات درمانی توسط بیمارستانهای نیروی زمینی ارتش ارائه میشود
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه مهمترین و نوآورانهترین خدمات بهداشتی و درمانی توسط متخصصان تیم پزشکی و پرستاری نزاجا، به بیماران ارائه میشود.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از پرستاران نمونه نزاجا که به همت اداره بهداشت، امداد و درمان این نیرو برگزار شد، گفت: امروز نیروی زمینی ارتش به سبب گستردگی و انجام مأموریتهای متعدد، علاوهبر بهرهمندی از بیمارستانهای تخصصی و فوقتخصصی در زمینههای مختلف پزشکی و امدادرسانی، از پزشکان و پرستارانی توانمند و مجرب در ارائه خدمات درمانی و پزشکی، برخوردار است که همین امر این نیرو را پیشگام ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح نیروهای مسلح کشور میکند.
وی خدمات ارزنده پیشکسوتان پرستار اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش را نمونه بارزی از جانفشانی و ایثار خواند و گفت: جامعه پزشکی و پرستاری در دوران دفاع مقدس، همانند یک رزمنده در خط مقدم حاضر شده و الهامبخش دیگر اقشار و اصناف جامعه بودند.
امیر سرتیپ حیدری در بخش دیگری از سخنان خود درباره علم و دانش پزشکی در بیمارستانهای نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز به مرحلهای از دانش پزشکی دست یافتهایم که در بیمارستانهای نیروی زمینی ارتش، جراحیهای منحصر به فرد و بدیعی با حضور پزشکان مجرب و همیاری پرستاران دلسوز انجام میشوند.
وی ادامه داد: این مسئله که تجهیزات پزشکی در فرآیند درمانی بسیار مؤثر هستند، اما تجارب ارزنده تیم پزشکی و درمان از جایگاه ویژهتری برخوردار هستند، موجب شده است که امروز مهمترین و نوآورانهترین فعالیتهای بهداشتی و درمانی در سطح نیروهای مسلح، توسط متخصصان تیم پزشکی و پرستاری نزاجا، به بیماران ارائه شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تجلیل و قدردانی از پرستاران زحمتکش و مجرب نزاجا، خطاب به پرستاران گفت: خدمات ارزنده شما موجب میشود تا بیماران و متقاضیان درمان، ناامید به کانون گرم خانواده برنگردند و کوششهای مداوم و مجدانه شما، موجب شده است تا متقاضیان درمان، با امیدواری و انگیزه نسبت به آینده، خواهان پیگیری فرآیند درمانی خود باشند.