روایت مدیر شبکه چهار از وضعیت برنامه شیوه (اخبار ادبی و هنری)
مدیر شبکه چهار درباره وضعیت برنامه «شیوه» یادداشتی را منتشر و تأکید کرد: کسی این برنامه را تعطیل نکرده است و تأکید کرده که «شیوه» دیر یا زود بازمیگردد.
حسین شاهمرادی مدیر شبکه چهار سیما در این یادداشت نوشته است: گفتند «شیوه» را تعطیل کردهاند و کسانی که تا یک ماه پیش، سازمان را بابت «سانسور نکردن» سخنان یک استاد دانشگاه مؤاخذه میکردند، امروز آزادیخواه شدهاند و سازمان را بابت تعطیلی «شیوه»، تمامیتخواه و تکصدا میخوانند. بازار ادباری است برای خودش. وی در پایان یادآور شد: «کسی «شیوه» را تعطیل نکرده است. ما ماندهایم و گُردهمان که هنوز از زیر بار بازخواست بابت یک برنامۀ تلویزیونی ساده راست نشده است. ما ماندهایم و استادانی که به دلایل مختلف، دیگر میل به حضور در برنامه ندارند.«شیوه» بستر طرح بیشترین و تندترین نقدها به دولت قبل بود؛ اما اتفاقی برای کسی نیفتاد. «شیوه» بر سر سنت گفتوگو ایستاده است و ایستادگی کرده است و دیر یا زود، بازخواهد گشت؛ زمانی که مطمئن شویم میتوانیم باز هم بستر یک گفتوگوی سالم و امن و پایدار را فراهم کنیم. زمانی که مثل قبل بتوانیم خیال استادان را از عواقب احتمالی حضور در برنامه راحت کنیم. بله. انشاءالله
باز خواهیم گشت؛ وقتی که زخمهای ناشی از اصابت آزادی بیان بر پیکرمان کمی بهتر شود. البته فقط کمی.»