kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

تشییع باشکوه شهدای ارتش و فراجا روی دوش مردم قدرشناس ایران

عطر شهادت دیگر بار فضای کشور را معطر کرده است. شهدای اخیر ارتش که مقابل حمله رژیم صهیونیستی ایستادند و شهدای فراجا که در راه حفظ امنیت به دست تروریست‌های تحت حمایت آمریکا و اسرائیل به شهادت رسیدند، پیام مجاهدت، ایستادگی، ایثار و شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی و ملت وفادار ایران اسلامی را طنین‌انداز کردند. پیکرهای مطهر این شهیدان جلیل‌القدر دیروز به طرز باشکوهی روی دوش مردم قدرشناس ایران اسلامی در شهرهای مختلف تشییع شد.
 
 
 
پیکر مطهر شهیدان «حمزه جهاند‌یده» و «محمدمهدی شاهرخی‌فر» از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران که درپی حملات بامداد شنبه رژیم منحوس و رو به اضمحلال صهیونیستی در دفاع از آسمان کشور و در حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار جان خود را فدای ملت و این مرز و بوم کردند؛ با حضور مقامات نظامی و انتظامی، ارتش و خانواده این شهدا در شهرستان ماهشهر تشییع شد.
به گزارش تسنیم، در این مراسم نوزاد شهید جهاندیده در حالی که در آغوش مادربزرگ خود بود و نیز مهرسا، دختر شهید به نزد پیکر مطهر شهید برده شدند و تصویری جانسوز از این لحظه منتشر شد.
  برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «محمدمهدی شاهرخی‌فر» در شوشتر
پس از تشییع در ماهشهر، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «محمدمهدی شاهرخی‌فر» در شهرستان شوشتر برگزار شد.
پس از اینکه پیکر شهید راه قدس وارد جمعیت شد و روی دستان مردم قرار گرفت، یکی از مداحان اهل بیت‌(ع) نیز در این مراسم معنوی به مداحی و مرثیه‌خوانی پرداخت.
مردم شوشتر در حالی که فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» سر می‌دادند، با خانواده این شهید والامقام ابراز همدردی کردند.
حضور مادران شهدا و جوانان شهرستان شوشتر از نکات جالب توجه این مراسم بود.
به گزارش مهر، شهرستان شوشتر یک هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «حمزه جهاندیده» در رامهرمز برگزار شد
آیین تشییع پیکر پاک و مطهر سرگرد «حمزه جهاندیده» نیز پس از تشییع در ماهشهر با حضور مسئولان نظامی، انتظامی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در رامهرمز برگزار شد.
همسر شهید جهاندیده بیان داشت: افتخار می‌کنم به همسرم و ارتش غیور کشورم.
  برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری
 پیکر مطهر شهید «مهدی نقوی» در بروجرد
همچنین، پیکر مطهر شهید «مهدی نقوی» از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و مدیران استانی و شهرستانی از میدان قیام بروجرد تشییع و در گلزار شهدای شهر خاکسپاری شد.
پدر شهید نقوی خاطرنشان کرد: جوانم را برای حفظ انقلاب اسلامی و امنیت کشور تقدیم وطن کردم.
  آیین تشییع و خاکسپاری شهید «سجاد منصوری» در کرمانشاه
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «سجاد منصوری» نیز که در حمله تجاوزگرانه ارتش صهیونیستی به شهادت رسید، روز دوشنبه از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور مردم و مسئولان استان تشییع شد و در مزار شهدای کرمانشاه خاکسپاری شد.
  تشییع پیکر مطهر 3 تن از شهدای حادثه تروریستی تفتان 
همچنین، پیکر سه تن از شهدای فراجا در حادثه تروریستی تفتان در شهرهای مشهد، شیراز و زاهدان روی دستان مردم تشییع و به خاک سپرده شد.
  تشییع پیکر مطهر شهید «مهدی خموشی علی‌آبادی» در مشهد
پیکر مطهر شهید کادر ستوان دوم «مهدی خموشی علی‌آبادی» از شهدای حمله تروریستی تفتان استان سیستان و بلوچستان روز دوشنبه از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع و در حرم مطهر رضوی بر پیکر مطهر این شهید نماز اقامه شد. علاوه‌بر فرماندهان انتظامی و نظامی خراسان رضوی، سایر مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم مشهد در آیین بدرقه این شهید مشهدی حضور داشتند.
شهید کادر ستوان دوم مهدی خموشی علی‌آبادی، متاهل و دارای دو فرزند است.
  مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «علیرضا علی‌زاده» در شیراز برگزار شد
همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «علیرضا علی‌زاده» (یکی دیگر از شهدای حادثه تروریستی شهرستان تفتان) صبح روز دوشنبه بر دستان مردم شهیدپرور شیراز و با حضور مسئولان استانی و جمعی از خانواده شهدا در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه‌السلام برگزار شد.
به گزارش تسنیم، پیکر شهید علی‌زاده برای تدفین به زادگاهش، شهرستان مرودشت بدرقه شد. مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید امروز در زادگاهش برگزار می‌شود. شهید علی‌زاده متولد 1384 در شهرستان مرودشت استان فارس است.
  تشییع پیکر مطهر شهید «نعمت نوری» در زاهدان
دیروز همچنین پیکر شهید مدافع امنیت حادثه تروریستی گوهرکوه شهرستان تفتان، سرگرد «نعمت نوری» با حضور سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان و با حضور مردم ولایت‌مدار شهرستان زاهدان از میدان امام حسین علیه‌السلام تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
گفتنی است، پیکر مطهر هفت تن دیگر از شهدای حادثه تروریستی تفتان امروز در استان‌های مختلف کشور تشییع خواهد شد.
لازم به ذکر است، روز شنبه دو واحد گشت انتظامی که برای ارائه خدمت به شهروندان شهرستان تفتان اعزام شده بودند، در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکاران تروریست جیش‌الظلم قرار گرفتند. در این درگیری 10 نفر از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه‌ انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان به شهادت رسیدند.
عطر شهادت دیگر بار فضای کشور را معطر کرده است. شهدای اخیر ارتش که مقابل حمله رژیم صهیونیستی ایستادند و شهدای فراجا که در راه حفظ امنیت به دست تروریست‌های تحت حمایت آمریکا و اسرائیل به شهادت رسیدند، پیام مجاهدت، ایستادگی، ایثار و شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی و ملت وفادار ایران اسلامی را طنین‌انداز کردند.