kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۸۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
جانباز تبریزی خانه ۱۲میلیاردتومانی خود را به جبهه مقاومت هدیه کرد

اهدای سرویس‌های طلای شهیده سانحه هواپیمای اوکراینی به مردم جنگ‌زده لبنان

 
 
 
در ادامه کمک‌های مردم کشورمان به مردم لبنان و غزه، سرویس‌های طلای شهیده 
«زهرا حسنی سعدی» از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و خانه ۱۲ میلیاردتومانی جانباز تبریزی به جبهه مقاومت اهدا شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  خانم ملایی مادر
«زهرا حسنی سعدی» از شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی با اهدای چند سرویس طلا به یادگار مانده از دختر خود به مقاومت لبنان در پویش نصر مقاومت مشارکت کرد.
ارزش ریالی طلاهای اهدایی متعلق به شهیده زهرا حسنی و همسرش شهید دکتر محمد صالحه، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
گفتنی است این زوج انقلابی در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در سال ۹۸ به شهادت رسیدند.
اهدای خانه ۱۲میلیاردتومانی جانباز تبریزی
 به جبهه مقاومت 
خبر دیگر اینکه جانباز و رزمنده دفاع مقدس و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز، خانه ۱۲۰ میلیارد ریالی خود را به جبهه مقاومت هدیه کرد.
به گزارش ایرنا، داود اسدیان در مورد این اقدام خود با بیان اینکه مردم ایران به طور ذاتی سخاوتمند و مهربان هستند، گفت: در این روزها مسلمانانی هستند که هر لحظه در حال کشته شدن بوده یا زندگی خیلی سختی دارند و من اگر اینها را ببینم و کاری نکنم ابتدا باید به انسانیت خودم شک داشته باشم.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی و جانباز و رزمنده دفاع مقدس افزود: امروز بهترین روز زندگی من است، یک بار وقتی پایم را در جبهه از دست دادم حال دلم این‌قدر خوب بود زیرا می‌دانستم با خدا معامله کردم و حالا بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال دوباره حال دلم عین همان روز خیلی خوب است.
گفتنی است، پویش‌های متعددی برای کمک به جبهه مقاومت راه‌اندازی شده است و هفته گذشته هم بانوی تبریزی طلا و جواهرات ۱۷ میلیارد ریالی خود را برای کمک به مردم غزه و لبنان هدیه کرد.