kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۸۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
سردار رادان در پیامی به مناسبت شهادت 10 مأمور انتظامی:

قسم یاد می‌کنم عوامل تروریست حادثه تفتان به‌سزای اعمالشان برسند

 
 
 
فرمانده کل انتظامی کشور در پیام تسلیت به خانواده شهدای حادثه تفتان گفت: قسم یاد می‌کنم که عوامل تروریست این حادثه به دست شرافتمند و باغیرت پلیس به‌سزای اعمالشان خواهند رسید.
به گزارش خبرگزاری پلیس، در پی شهادت ناجوانمردانه 10 نفر از کارکنان و سربازان وظیفه دو واحد گشتِ پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان، سردار احمدرضا رادان در پیامی شهادت این سرافرازان انتظامی کشور را به خانواده آنان تبریک و تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: «دشمنِ حقیر و زبون پس از شکست‌های متعدد به مزدوران خود دستور ترور و جنایت داد و عزيزانِ ما که در حال خدمت رسانی به مردم بودند در این حادثه جانکاه به شهادت رسیدند.
رذالت و شناعت تروریست‌ها واضح و آشکار بوده و قسم یاد می‌کنم که به دست شرافتمند و باغیرت پلیس جمهوری اسلامی ایران به‌سزایِ اعمالشان خواهند رسید. همچنین تیم ویژه فراجا برای بررسی علل حادثه ازهمان ساعات اولیه در محل حاضر و پیگیر موضوع می‌باشند.»
هلاکت تعدادی از تروریست‌های حادثه‌ تفتان
 در عملیات پهپادی 
در همین زمینه، عصر دیروز سخنگوی پلیس از هلاکت دست کم سه نفر از تروریست‌های حادثه‌ تفتان خبر داد. سردار منتظرالمهدی افزود: پس از اقدام جنایتکارانه روز شنبه که به شهادت کارکنان پلیس شهرستان تفتان انجامید، در کمتر از ۲۴ ساعت واحدهای عمل‌کننده مبارزه با تروریسم فراجا در عملیاتی مشترک با عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی محل اختفای تروریست‌ها با حمله پهپادی به مقر آنان، حداقل سه نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و یک نفر دیگر که روز شنبه مجروح و توسط پلیس بازداشت شده بود تحتِ بازجویی و مراقبت ویژه قرار دارد.
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه‌ تروریستی تفتان در زاهدان
مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۰ شهید حادثه‌ تروریستی تفتان دیروز در زاهدان و با حضور اقشار مردم، خانواده برخی از شهدا، کارکنان انتظامی استان، در مقر ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد. پیکر این شهدا پس از انتقال به زادگاهشان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.