kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۸۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
در پی حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی رخ داد

شهادت 4 رزمنده ارتش در دفاع از حریم امنیت ایران

4 رزمنده ارتش در دفاع از حریم امنیت ایران به شهادت رسیدند. 
 
 
 
 
ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، بامداد شنبه چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
در اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران که روز شنبه منتشر شده، آمده است:  4 تن از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از امنیت ایران اسلامی و جلوگیری از آسیب به ملت و منافع ایران اسلامی، شب گذشته حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بر اساس این اطلاعیه، سرگرد حمزه جهاندیده، استوار محمدمهدی شاهرخی‌فر، استوار مهدی نقوی و سرگرد سجاد منصوری در این حمله به شهادت رسیدند.
روابط عمومی قرارگاه پدافند هوائی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوائی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش و همبستگی درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حادثه را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه نکنند.
 برادر شهید جهان‌دیده: دست از پشتیبانی رهبر نخواهیم کشید
حسین جهان‌دیده برادر شهید حمزه جهان‌دیده که در تجاوزگری رژیم صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برادرم که در پدافند هوائی ارتش ماهشهر مشغول خدمت بودند شب گذشته بر اثر حملات متجاوزانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسید.
وی افزود: رژیم جنایتکار صهیونیستی و تمام دشمنان بدانند که ما اگر جان، مال و همه چیزمان را هم از دست بدهیم اما دست از پشتیبانی رهبر و آرمان‌هایمان نخواهیم کشید.
حسین جهان‌دیده گفت: اگرچه در بعد عاطفی از اتفاق پیش آمده در ناراحتی و سوگ به سر می‌بریم اما بسیار خوشحال و خرسندیم که همین شهید شفیع ما خواهد بود ان‌شاءالله خداوند این شهادت را از ما بپذیرد.
به گزارش فارس، وی با بیان اینکه برادرم اخیرا از احتمال شهادت خود خبر می‌داد، اظهار کرد: برادرم در ماه‌های اخیر چندین مرتبه به من اعلام کرد که منتظر باش که به‌زودی به عنوان برادر شهید خطاب خواهی شد.
شهید شاهرخی‌فر جوان بسیار مذهبی و ولایت‌مدار بود
همچنین یکی از اقوام شهید شاهرخی‌فر گفت: جوان بسیار مذهبی، ولایت‌مدار، خیلی مشتاق بودن به‌خصوص خبرهای خوش و خوشحال‌کننده که از فلسطین می‌رسید، می‌آمد و ابراز می‌کرد.
وی افزود: آقا محمدمهدی شاهرخی‌فر جزو جوانانی بود که واقعاً عاشقانه دنبال این کار رفت و عاشقانه هم رفت و شهید شد.