kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۸۰۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

کیهان و خوانندگان

 
 
* افسر موساد و راهبر پرونده جمهوری آذربایجان، مشاور اصلی الهام علیف، چند روز قبل در توئیتی گفته، در صورت حمله اسرائیل به تأسیسات نفتی ایران، نگران افزایش قیمت نفت نباشید! گویا دل امثال این خبیث‌ها برای شخم زدن تل‌آویو و حیفا همانند عین‌الاسد و... تنگ شده است!!!
 روشن
* از پاسخ کوبنده جناب آقای متکی به گزافه‌گویی نماینده نروژ تقدیر و تشکر می‌کنیم. دستگاه دیپلماسی هم باید با اراذل و اوباش سیاسی دنیا این‌گونه وارد شود نه با خنده و قهقهه برخی‌ها.
طاهری
* روزنامه جروزالم پست نوشت، دولت اسرائیل در نشست هفتگی خود اعلام کرد که در تقویم عبری، روز ۷ اکتبر عزای عمومی خواهد بود. باید به این مفلوک‌ها گفت؛ من‌بعد باید همه هفته‌ها را هفته عزای خود اعلام ‌نمایید! هفته پایان جنگ 33روزه، 22 روزه، 11روزه، 3 روزه، وعده صادق1، وعده صادق 2 و...؟!
عرفانی
* به فاصله کمی بعد از شهادت دکتر چمران، دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهید بهشتی از وزرا و نمایند‌گان مجلس و اعضای دستگاه قضائی و... و...، شهیدان رجایی و باهنر (رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر)، عملیات‌های بزرگی چون؛ حصر آبادان، آزادسازی بستان در طریق‌القدس، آزادسازی شمال خوزستان و دشت عباس در فتح‌المبین و فتح خرمشهر در الی بیت‌المقدس رقم خورد. پس از شهادت سردارانی چون سید حسن نصرالله، دکتر هنیه، سردار نیلفروشان و شهید یحیی سنوار باید منتظر عملیات‌های بزرگ ماند تا جبهه مقاومت طومار این رژیم وحشی و عنود را برکَنند. ان‌شاءالله!
 (لاتخف و لاتحزن ان الله معنا)
صبوری
* با توجه به این که چند کشور خبیث اروپا سه شرکت هواپیمایی ایران را تحریم کرده است و در بسیاری از امور راه شیطان بزرگ را طی می‌کند و علیه کشورمان به لفاظی مشغول می‌شوند، چرا متولیان امر اقدام به مقابله به مثل نمی‌کنند و تنگه هرمز را نمی‌بندند؟
فدایی 
* ماکرون رئیس‌جمهور بی‌کفایت فرانسه مدعی آزادی بیان که مخالفان را به صلابه می‌کشد شهادت یحیی سنوار مرد میدان‌های نبرد علیه اشغالگران صهیونیست را به سردمداران نحس و وحشی اسرائیل تبریک گفت.
مجیدی
* لنز دوربین و قلم رسانه‌های غرب وحشی، گربه‌های آواره بیروت را می‌بیند و برای آن‌ها دل‌ می‌سوزاند اما به کشته‌شدن بیش از ۴۲ هزار انسان بی‌گناه، ۱۷ هزار کودک بی‌پناه و ۱۱هزار زن مظلوم در غزه ارزشی قائل نیست؟
 خیری
* ‌برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در شرایط حاضر با طرح مسائل حاشیه‌ای و غیرواقعی به تضعیف جبهه مقاومت مشغولند. چیزی که دشمنان این جبهه به دنبال القای شکست ایده جبهه مقاومت می‌باشند. مدعی‌العموم چرا در برابر این پلشتی‌های این رسانه‌ها واکنشی نشان نمی‌دهد؟
صیفوری
* اگر امروز جبهه مقاومت نبود، برخی از کشورهای منطقه غرب آسیا طبق نقشه استکبار مثل عربستان، سوریه، مصر، عراق، یمن و سودان و... تجزیه و اردن، لبنان، امارات، قطر، کویت و بحرین از نقشه جهان حذف می‌شدند. این محور مقاومت بود که مثل شیر در برابر روباهان مکار غُرید و نگذاشت این لقمه بزرگ از گلوی گشاد این تروریست‌های بالذات بلعیده شود.
صادق زاده
* حماس با شهادت یحیی سنوار از بین نمی‌رود چرا که این جنبش به ترور رهبران خود توسط عناصر دشمن عادت دارد و همواره خود را برای این شرایط آماده کرده است. لذا ترور شهید عزیز، نه تنها خللی بر حماس وارد نمی‌کند، بلکه این جنبش را فعال‌تر و صفوف داخلی آن را منسجم‌تر می‌نماید.
رسولیان
* شرکت برق در مهر ماه جاری به تاریخ‌های 4 مهر و 28 مهر دو بار با مبالغ متفاوت قبض مصرفی صادر کرده و طول دوره مصرف را کوتاه کرده تا هم گران‌فروشی خود را اعمال کند هم مشترک متوجه گرانی نشود همیشه هم مبلغ کمی مشترک را بدهکار می‌کند. به چه عنوان معلوم نیست جمع این پول‌ها از مشترکان هم به میلیاردها می‌رسد.
بدری
* فرزندم در کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه آزاد واحد یزد قبول شد. در ابتدا و هنگام انتخاب رشته اعلام شد که شهریه هر ترم حدود 30 میلیون تومان است. اکنون موقع ثبت‌نام، مسئولان دانشگاه اعلام کرده‌اند که هر ترم بیش از 100میلیون بابت شهریه باید پرداخت کنیم! لطفا مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به افزایش نجومی شهریه رسیدگی نمایند. 
8666---0913
* شرکت مخابرات در سال جاری قبل از پایان هر ماه قبض همان ماه را می‌فرستد در حالی که قبلا بعد از پایان هر ماه قبض ارسال می‌کرد. با این که مبلغ کارکرد و هزینه‌های جانبی را در یافت می‌کند همیشه مثلا ۵۴۷ ریال مشترک را به عنوان بدهی، بدهکار می‌کند به نظر می‌رسد این روش دیگر اجحاف در حق مشترک است.
محمدملک
* سال 1342 وقتی از امام خمینی پرسیدند یاران شما کجایند؟ فرمود، یاران من در گهواره هستند! حالا این‌ها که دارند در سن 63 سالگی شهید می‌شوند این‌ها همان‌هایی بودند که امام خمینی به آن‌ها اشاره کرد در گهواره هستند. و بدانید یاران سید علی انتقام یاران روح‌الله را خواهند گرفت به اذن‌الله.‌
خانعلی زاده
* رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر و فیلم مقاومت شهید یحیی سنوار مرتکب بزرگ‌ترین خطای راهبردی خود شد مقاومت تک نفره با یک دست و یک چوب در برابر ‌تانک و کوادکوپتر و ده‌ها سرباز، هر فردی را حتی هزاران کیلومتر دورتر از خط نبرد به تحرک وا می‌دارد چه برسد به رزمندگان حماس در خط مقدم پیکار. مهم‌ترین نتیجه‌ای که شهادت سنوار می‌توانست برای رژیم داشته باشد، تضعیف روحیه مقاومت بود که با انتشار تصاویر شهید یحیی سنوار، عملاً روحی تازه در همه دمیده شد‌.
قاری 
* همیشه، خورشید در سپیده‌دم خود، از میان خون برمی‌خیزد. آنان که سرخی شفق را می‌بینند، منتظر سپیدی خورشید هم هستند. ابو ابراهیم شهید شده و اکنون، منتظر ابراهیم‌هایی هستیم که قرار است بت بزرگ را بشکنند و بساط نمرود و نمرودیان را جمع کنند.آتش بر این ابراهیم‌ها، گلستان است و خوشا به حال اینان.
صفدری
* شهیده معصومه کرباسی همسری لبنانی داشت که با هم توسط رژیم صهیونیستی ترور شدند. رحمت و رضوان الهی بر آنان باد که حیات و مماتشان با هم بود. شاید اگر اسمش مهسا امینی بود برایش هشتگ‌سازی می‌شد، ولی خب عوضش شد اولین شهیده‌‌ راه قدس. روحشان جاودانه و دشمنانشان سرنگون باد.
حلما