kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۷۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

نصف خواب! (گفت و شنود)

 
 
گفت: چه خبر؟!
گفتم: مصاحبه‌ای از چند سال قبل «‌اسموتریچ» وزیر دارایی 
رژیم صهیونیستی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن به خبرنگار فرانسوی می‌گوید؛ سرزمین ما از نیل تا فرات است و تاکید می‌کند که عربستان و سوریه و عراق و لبنان هم باید به اسرائيل اضافه شود!
گفت: شکر زیادی خورده است! 
گفتم: دو خط آبی روی پرچم رژیم صهیونیستی به همین معنی است و از هنگام غصب فلسطین از هر فرصتی برای تحقق این آرزو استفاده کرده‌اند! اشغال بخش‌هایی از خاک مصر و سوریه و اردن در جنگ
۶ روزه بخشی از این رؤیا بوده است.
گفت: ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هیچ جنگی پیروز نبوده‌اند. جنگ۳۳ روزه با حزب‌الله، ۲۲ روزه با حماس و جنگ ۵۱ روزه با حمایت از داعش در سوریه و عراق و... که نه فقط شکست سختی خوردند، بلکه مجبور شدند دور خودشان دیوار حایل بکشند‌... بیخود نیست که ایران را اصلی‌ترین دشمن خود می‌دانند، چون آرزوی از نیل تا فرات صهیونیست‌ها را به کابوس نابودی و محو از صفحه جغرافیا تبدیل کرده است.
گفتم: یارو می‌گفت دیشب خواب خوبی دیدم ولی فقط نصف آن تعبیر شده است! پرسیدند چی خواب دیدی؟ گفت؛ خواب دیدم گنج بزرگی پیدا کرده‌ام و آن ‌را به دوش گرفته و می‌رفتم که از سنگینی آن خودم را خراب کردم! بیدار که شدم دیدم از گنج خبری نیست ولی نصف دیگر خواب تعبیر شده و‌...!