kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
با ارسال یک نامه مطرح شد

مقاومت یمن خطاب به حزب‌الله شما تنها نیستید، جان و اسلحه ما در خدمت شماست

 
 
 
 
رزمندگان یمنی پیامی تأثیرگذار، حامل مفاهیم برادری و همبستگی و درود و قدردانی، به برادران مجاهد مقاومت اسلامی لبنان ارسال کردند و به آن‌ها تأکید کردند: «شما تنها نیستید؛ قلب و روح و اسلحه ما در خدمت شماست.»
یمنی‌ها با کمترین امکانات در روزهای مقاومت پس از طوفان‌الاقصی کارهای خیلی بزرگی کردند و خود را به عنوان یکی از شاخه‌های تأثیرگذار، شجاع و تعیین‌کننده بیش از پیش به اثبات رساندند. مجاهدان یمنی در بخشی از متن پیام خود به مقاومت لبنان آن‌ها را پیامبران دلاوری، رسولان صبر و پایداری و سرور مجاهدان خطاب کرده و بر استقامت بالای آن‌ها در مصیبت و صبر حسینی آن‌ها در زلزله دل‌ها درود فرستادند. آن‌ها در این پیام آورده‌اند: «حال این رزمندگان را بعد از این فقدان نخواهیم پرسید، چرا که درد همچون خنجر و تیغ است و جان را می‌آزارد و این فقدان عطش کربلایی است. ‌ای سروران مجاهد، ما به شما برای عروج سید و سرور پیروزی و دلاوری تسلیت نمی‌گوییم چرا که او با شهادت پیروز شد. ‌ای رهبران آزادگان و قبله مستضعفان ما شما را با جملات آکنده از حزن تسلی نخواهیم داد.‌ ای کوه‌های صبر، همچون شما را نباید تسلیت گفت بلکه باید الگو قرار داد.‌ ای لنگرگاهان صداقت، امثال شما را نباید دلداری داد، بلکه باید مورد اقتدا قرار داد.» آن طور که ایسنا نوشته است، در بخش دیگری از این پیام خطاب به رزمندگان مقاومت لبنان آمده است که «شما تنها نیستید، ‌ای پیشتازان آزادسازی قدس و دلاوران خدا که یهودیان صهیونیست خوار و ذلیل را از بین برده و یاری و وعده خدا در زمان عقب‌نشینی و ذلت هستید. 
خدا با شماست و ما خودمان را فدای شما می‌کنیم و تفنگ‌هایمان با شماست. پاهایتان را در زمین فرو کنید که ما آن‌ها را از زمان تولد همچون میخی در زمین می‌شناسیم 
و دیدگانتان نافذ به نور الهی و قدرت و جبروت اوست.»
«در چهل و دو سالگی جهاد و مقاومت و با سابقه پیروزی‌های بزرگ در رویارویی و مبارزه، شما در ظلمت‌ها همچون پیامبران شده‌اید و حامل نور هستید و در رویارویی با صهیونیست‌ها همچون حیدر در روز خیبر شده‌اید. امروز به شما پرچم داده شده است، شما حزبی هستید که خدا و رسولش را دوست دارد، خدا و رسولش آن را دوست دارند، لبنانش آن را دوست دارد، مهاجمی بدون عقب گرد است و خداوند آن را به دست خودش و همه برادرانش در محور جهاد و مقاومت پیروز می‌گرداند.» مجاهدان یمنی در این پیام از رزمندگان حزب‌الله خواسته‌اند تا انتقام گرفته و یهودیان را مورد عذاب قرار دهند و شجاعت خود را به یهودیان نشان دهند که خداوند بهترین یاور است و خلف وعده نمی‌کند.
یمن نفتکش آمریکایی را موشک‌باران کرد
این دلگرمی دادن‌های مقاومت یمن پای در رادمردی‌های آنان در میدان نبرد دارد. مقاومت یمن همچنان به کوبیدن صهیونیست‌ها و حامیانش ادامه می‎دهد. سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، پنجشنبه شب در سخنانی اعلام کرد نیروهای مسلح یمن دو عملیات نظامی را در دریای سرخ و اقیانوس هند اجرا کردند. وی افزود: «نفتکش آمریکایی OLYMPIC SPIRIT را با ۱۱ موشک بالستیک و دو پهپاد در دریای سرخ با موفقیت هدف گرفتیم.» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: «عملیات دوم توسط یگان موشکی اجرا شد 
و در آن کشتی ST.JOHN در اقیانوس هند با یک موشک کروز مورد اصابت قرار گرفت.» همچنین خالی از لطف نیست که بدانیم، دیگر شاخه مقاومت، مقاومت اسلامی عراق، بار دیگر دیروز از هدف قرار دادن نقطه‌ای حیاتی در ایلات اشغالی خبر داد. مقاومت اسلامی عراق روز جمعه اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، 
در حمایت از مردم در فلسطین و لبنان و در پاسخ به کشتار رژیم غاصب علیه غیرنظامیان اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان با پهپاد یک هدف حیاتی در‌ام الرشراش اشغالی (ایلات) 
را هدف قرار دادند. مقاومت اسلامی تأکید کرد که عملیات برای انهدام سنگرهای دشمن با سرعت فزاینده‌ای ادامه دارد. خبر دیگر نیز آنکه مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق، نسبت به هدف قرار دادن کشورش یا هرگونه استفاده از زمین یا حریم هوائی عراق برای حمله به ایران هشدار داد.