kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

نمایش اتحاد مسلمانان جهان در محکومیت ترور سید مقاومت

 
 
ترور ناجوانمردانه سید مقاومت -و بلافاصله -حضور لشگر سایبری دشمن برای ایجاد شکاف و انشقاق بین ملت ها و محورهای مقاومت نتیجه عکس داده است. سه روز است که مردم در کشورهای مختلف جهان ضمن برپایی تظاهرات، یاد شهید سید حسن نصرالله را عزیز و گرامی می‌دارند.
دیروز نیز در بحرین، پاکستان، ترکیه، فرانسه، ونزوئلا ، ایران و...مردم ضمن حمل تصاویر «سید حسن نصرالله» و پرچم جنبش محبوب حزب الله لبنان، علیه نسل کشی در غزه و کشتار مردم بی دفاع در لبنان راهپیمایی برگزار شد. در شهر کراچی هزاران نفر وقتی مقابل کنسولگری آمریکا تجمع کرده و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار می دادند، پلیس ضد شورش به آنها حمله و شماری از معترضان را پس از سرکوب، دستگیر کرد.
در بحرین و فرانسه نیز مردم ضمن حمل تصاویر رهبر معظم انقلاب، سید حسن نصرالله و پرچم حزب الله لبنان، یاد و خاطره شهید نصرالله را گرامی داشته و علیه ترور این مرد بزرگ و شریف موضع گرفتند.سید حسن نصرالله جمعه ای که گذشت با 80 بمب 2000 پوندی سنگرشکنِ آمریکایی ترور شد! یک بار دیگر جمله قبلی را بخوانید. ترور یک نفر با 80 بمب یک تُنی سنگر شکن که پس از برخورد به هدف، از خود «سَم» منتشر می کند! برخی خبرها می گویند، سید مقاومت براثر همین سم به شهادت رسیده است. ترور وحشیانه و ناجوانمردانه مردی که بیش از 30 سال با کثیف ترین قدرت های دنیا برای خدا و مردم مظلوم فلسطین جنگید، طبیعی است ملت های دنیا را برانگیخته و به خیابان ها بکشاند. ان شاءالله روز تشییع این شهید عزیز، حضور میلیونی جمعیت ، صهیونیست ها را متوجه حماقت خود خواهد کرد. 
صهیونیست ها برای ایجاد شکاف بین مسلمانان و محورهای مقاومت و عدم حضور میلیونی در مراسم تشییع این شهید، تمام ظرفیت رسانه ای و غیررسانه ای خود را به میدان آورده اند. اما این تظاهرات و آن تشییع میلیونی تمام این توطئه ها را نقش بر آب می کند ان شاءالله...