kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
استاندار فارس در دیدار با یادگار هشت سال دفاع مقدس: 

آیندگان به غیرت، شجاعت و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس افتخار خواهند کرد

محمدهادی ایمانیه‌، استاندار فارس در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در منزل ایثارگر «سید محمدحسین زبرجد» پیشکسوت و جانباز قطع نخاع هشت سال دفاع مقدس با وی دیدار و ملاقات نمود.
 
 
 
شيراز- خبرنگار كيهان:
 
استاندار فارس در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک ایام گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، از شهدای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و در ادامه دوران هشت سال دفاع مقدس را، برگ زرینی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حماسه دفاع مقدس که با ایثار و فداکاری‌های فرزندان این مرز و بوم به ثمر نشسته است برای همیشه بر پیشانی تاریخ جاوید خواهد ماند تا نسل‌های آینده به غیرت، شجاعت و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس افتخار کرده و بر خود ببالند.
محمد‌هادی ایمانیه ضمن اینکه برای این دلاور سرافراز آرزوی سلامتی و تندرستی کرد، در جریان روند درمان ایشان قرار گرفت و خاطرنشان ساخت: هرچه برای جانبازان و ایثارگران تلاش شود، گوشه‌ای از جانفشانی و ازخودگذشتگی آنان را جبران نخواهد کرد کما اینکه به‌عنوان یک انسان نیز باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.
وی پس از شنیدن سخنان این رزمنده دفاع مقدس و یادداشت‌برداری از آنان بر تسریع در هماهنگی‌ها برای حل مسائل این خانواده تاکید کرد.
در پایان این دیدار استاندار فارس به رسم یادبود هدایایی به جانباز سرافراز نظام جمهوری اسلامی، سیدمحمدحسین زبرجد تقدیم کرد.