kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

پیام‌های تسلیت جامعه ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله 

 
 
جامعه ورزش در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام‌های تسلیتی منتشر کردند. 
وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به صورت جداگانه پیام‌های تسلیتی ارسال کردند. در متن پیام تسلیت احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان آمده است: شهید عالی مقام سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی‌ادعا بود که نقش‌آفرینی این عالم ظلم‌ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسیده است.
سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم‌ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ مقاومت دفاع می‌کرد. آنچه در موشکباران وحشیانه ضاحیه‌ بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه‌ عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهائی ادامه خواهد داد.
به نمایندگی از جامعه‌ ورزش و جوانان ایران اسلامی، مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولی‌عصر (عج)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.»
دیروز همچنین کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌های کشتی، وزنه‌برداری، کاراته و تعدادی از باشگاه‌های ورزشی نیز شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند.