kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۳۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

واکنش معاون قهرمانی وزارت ورزش به ابطال انتخابات کاراته

 
 
 
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اخباری مبنی بر ابطال فدراسیون کاراته گفت: مکاتبه رسمی ندیدم و طباطبایی در فدراسیون مشغول به کار است.
محمدشروین اسبقیان در تازه‌ترین صحبت‌های خود در مورد ابطال انتخابات کاراته گفت: مکاتباتی در این مورد صورت گرفته است اما مکاتبه رسمی ندیدم و طباطبایی مشغول است. قطعا به تصمیمات مراجع ذی‌صلاح احترام می‌گذاریم اما موارد باید براساس موازین قانونی باشد تا رشته‌ها آسیب نبینند.
او در مورد صحبت‌های مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون‌هایی مانند گلف و دوومیدانی هم گفت: این مطالبی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود و انتخابات دوومیدانی در نهایت مقررات برگزار شده است. انتخابات گلف قبل از من بوده و سوابق آن را نمی‌دانم. امیدوارم سیستم‌های نظارتی همکاری داشته باشند تا ثبات مدیریت را در فدراسیون‌ها شاهد باشیم. نزدیک بازی‌های آسیایی ناگویا هستیم و باید رؤسای ما با تمرکز مسیر را طی کنند. اسبقیان درخصوص اتفاقات اخیر در وزنه‌برداری از جمله عدم اعزام ۶ ورزشکار، انتشار لیست بلند نفرات اعزامی و صدور بیانیه‌ای که رنگ و بوی عذرخواهی از مردم را نداشت، عنوان داشت: سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی دو قهرمان پرافتخار ما هستند. قطعا تلاش می‌کنند تا مجموعه وزنه‌برداری خوب عمل کند. انوشیروانی در جلسه‌ای که داشتیم رسماً عذرخواهی کرد و ما هم موارد را یادآوری کردیم‌. توضیحات لازم را در این مدت دادیم‌. بهتر است با همدلی پیش برویم تا در آینده وزنه‌برداری خوب عمل کند.