kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

دنیامالی: دنبال 7 معاونت برای وزارت ورزش و جوانان هستم

 
 
 
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ورزش حوزه‌ شوخی‌برداری نیست. باید مسائل را جدی بگیریم و به ورزشکاران توجه کنیم تا کشور را ترک نکنند.
احمد دنیامالی در دومین روز نشست فرهنگی ورزش کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: جوانان آینده این مملکت را رقم خواهند زد و این تاکید رهبر معظم انقلاب است. این باور را دارم که باید برای حوزه جوانان نسبت به مسئولیتی که داریم وقت بیشتری بگذاریم. باید در این حوزه فکر شود و سازوکار بهتری درنظر بگیریم و جایگاه وزارتخانه را بالاتر از ورزش ببینیم. سطح جایگاه وزارتخانه خیلی پایین آمده و این شرایط را نمی‌پذیریم و با کمک تک‌تک شما عزیزان جایگاه وزارتخانه را ارتقاء خواهیم داد.
دنیامالی خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن ما از خدا، قرآن و ائمه معصومین باعث شده که در کشور دچار نقصان فرهنگی شویم. قرآن برای ساختن آدم‌هاست و اینکه انسانهای صالحی در جهان زندگی کنند. قرآن برای این آمده که جنایاتی در جهان همچون اتفاقاتی که در غزه و لبنان شاهد آن هستیم نباشد. سردمداران غرب با همه این جنایات صحبت از دموکراسی می‌کنند! 
وی گفت: برای قهرمانان پاداش‌های زیادی می‌دهیم ولی حاضر نیستیم برای نخبگان که در المپیادهای مختلف افتخارآفرینی می‌کنند وقت بگذاریم و آنها را برجسته و نشان دهیم. باید به مردم بگوییم که حوزه علم و اندیشه برای همه ما خیلی مهم است.دنیامالی با اشاره به خصوصیت مدیریتی اظهار داشت: بنده با همه رفیق هستم ولی در کار تعارف ندارم. همه حوزه‌های ورزش باید کار را جدی بگیرند و این دستور رهبر انقلاب است که کارها باید جدی گرفته شود. حوزه ما حوزه شوخی‌برداری نیست. ما در خارج از کشور پرچم ایران هستیم.
وی گفت: مسائل را باید جدی بگیریم و توجه به ورزشکاران‌مان داشته باشیم تا قهرمان ما کشور را ترک نکند. دوستان حوزه فرهنگی ما باید این موضوعات را شناسایی کنند و کمک حال ما باشند. تاکید می‌کنم که ادغام دو حوزه فرهنگی و قهرمانی یک تدبیر خوب بوده است. جایگاه حوزه فرهنگ جایگاه بسیار بالایی است و یکی از مشکلات ما این است که ساختار وزارت ورزش و جوانان را کوچک گرفته‌اند. در ساختار وزارتخانه پنج معاونت در نظر گرفته شده ولی ما به دنبال هفت معاونت وزارتخانه هستیم.