kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۳۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری سپاه به شهادت رسید

 
 
شهید افشاری از نیروهای مستشاری هوافضای سپاه پس از جراحت در پی حمله هوائی در سوریه به شهادت رسید.
رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوا فضای سپاه، نیمه اول مردادماه در پی حمله هوائی نیروهای ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل و برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شده بود، بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.
تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم «احمدرضا افشاری»
پیکر مطهر سرهنگ شهید احمدرضا افشاری با حضور گسترده مردم شهرضا و اصفهان تشییع و  به خاک سپرده شد.
 پیکر مطهر شهید افشاری، صبح جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم در شهر شهرضا تشییع شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری سرهنگ شهید احمدرضا افشاری، ظهر جمعه پس از اقامه نماز جمعه، از محل مصلی امام خمینی(ره) به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد. 
فرمانده کل سپاه شهادت سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری را تسلیت گفت
سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سرهنگ پاسدار احمد افشاری از متخصصان صنعت هوافضای سپاه، پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام فرمانده کل سپاه پاسداران بدین شرح است:
بار دیگر انقلاب اسلامی با تقدیم یکی از پاسداران مدافع حرم، سرو تناور انقلاب اسلامی را آبیاری نمود. رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوافضای سپاه در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوائی به شهادت رسید.
این صحابه آخرالزمانی اباعبدالله الحسین‌(ع) نیمه اول مردادماه در پی حمله هوائی نیروهای ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل و برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شده بود، امروز پنجشنبه بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.
اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این شهید سرافراز، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، بستگان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.