kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۳۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم تهران

پیکر مطهر شهیدالقدس «میلاد بیدی» در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر شهید «میلاد بیدی» از شهدای محور مقاومت با حضور باشکوه مردم در شهرک مسعودیه تهران  برگزار شد.
 
به گزارش ایسنا، پیکر پاسدار شهید «میلاد بیدی» از مستشاران نظامی ایران که در لبنان به شهادت رسید، صبح دیروز؛ با حضور مردم، مقامات لشکری و کشوری در تهران از سه‌راه افسریه به‌سمت ابتدای خیابان کلهر تشییع شد.
پیکر این شهید پس از تشییع در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) به خاک 
سپرده شد.
شهید میلاد بیدی مستشار نظامی ایران در سوریه و لبنان که در پی حمله چند روز قبل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب لبنان شهید شد، در مجاورت ساختمانی که صهیونیست‌ها شهید «فؤاد علی شکر» فرمانده ارشد مقاومت اسلامی لبنان را ترور کردند حضور داشت. مراسم وداع با پیکر شهید بیدی عصر روز جمعه در معراج شهدای تهران برگزار شد. مراسم گرامیداشت این شهید دوشنبه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محله افسریه تهران در مسجد جامع حضرت صدیقه کبری(س) برگزار
 خواهد شد.
مخبر: آنهایی که جوان رعنای ما را به شهادت رساندند سیلی خواهند خورد
معاون اول سابق رئیس‌جمهور با بیان اینکه قطعا صهیونیسم رو به پایان است، گفت: آنها که این جوان رعنای ما را به شهادت رساندند سیلی خواهند خورد.
محمد مخبر، معاون اول سابق رئیس‌جمهور در مراسم تشییع شهید میلاد بیدی حاضر و ضمن عرض تسلیت و دلجویی از اعضای خانواده شهید، یاد و خاطره این پاسدار سرافراز جبهه اسلام را زنده نگاه داشت و در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: مردم دنیا امروز جنایات آشکار صهیونیست‌ها و استکبار جهانی با هدایت‌های آمریکا را می‌بینند و روز به روز نفرت مردمان آزادی خواه جهان از صهیونیسم بیشتر
 می‌شود.
وی تاکید کرد: داغ شهادت این جوان رعنای ایرانی در کنار شهادت شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر برایمان سخت و جانکاه است.
معاون اول سابق رئیس‌جمهور افزود: خون این رهرو مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی که مجاهدت‌های فراوانی در حوزه مستشاری در لبنان و سوریه داشت، به زودی دامن جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و نابودی این رژیم منحوس امروز خواست مردم ایران و تمام آزادی خواهان جهان است.
مخبر خاطر نشان کرد: ملت شهید پرور ایران با بزرگداشت شهادت اسماعیل هنیه و این شهید جوان وطن ثابت کردند، مسیر نورانی ایستادگی در مقابل استکبار همواره ارزشی فراموش ناشدنی دارد و حمایت از مظلوم آرمان مقدس جمهوری اسلامی است.
معاون اول سابق رئیس‌جمهور تصریح کرد: صهیونیست‌ها به سبب جنایات اخیرشان سیلی خواهند خورد و به امید خداوند ظلم آنها با نابودی‌شان به پایان خواهد رسید.
 سردار مسجدی: ایران اسلامی تقاص خون شهدای مقاومت را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت
 معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: قطع به یقین خون پاک شهدای مقاومت جاویدان خواهد ماند و جمهوری اسلامی تقاص این خون‌ها را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت.
سردار ایرج مسجدی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تشییع شهید مدافع حرم میلاد بیدی، اظهار داشت: شهید عزیز میلاد بیدی به دست استکبار جهانی به شهادت رسید و ان‌شاءالله که در این ماه محرم با سیدالشهدا امام حسین‌(ع) محشور باشد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خون پاک این شهدا جاوید خواهد ماند و جمهوری اسلامی تقاص این خون‌ها را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت.