kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۲۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

عبدالحمید از تحریم انتخابات به سخن‌پرانی درباره تشکیل کابینه رسید!

 
 
سرویس سیاسی ـ
امام جماعت مسجد مکی زاهدان که انتخابات را تحریم کرده بود، در تناقضی که باید اسباب سرافکندگی او باشد، درباره تشکیل دولت جدید نظر داد!
شیخ عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان دیروز در نماز جمعه گفته است: مناسب است در تشکیل کابینه و دولت جدید، زنان، اقوام و مذاهب مختلف حضور داشته باشند.
اظهارات عبدالحمید درباره تشکیل دولت در شرایطی است که وی انتخابات را تحریم کرده بود و حق اظهارنظر درباره مسائل مربوط به کابینه دولت را ندارد. نکته دیگر اینکه، تناقض مورد اشاره باید اسباب خجالت و سرافکندگی عبدالحمید باشد.
گفتنی است، عبدالحمید با اظهارات تحریک‌آمیز و تحریف‌گرانه در اغتشاشات 1401 هماهنگی بالایی با شبکه‌های معاند و نقشه گسترده سرویس‌های جاسوسی غرب برای آشوب افکنی در ایران داشت و با اصرار زیاد بر التهاب آفرینی و فتنه‌انگیزی در زاهدان، در خون مردم سیستان و بلوچستان شریک است.
نباید اجازه داده شود عبدالحمید در کنار تروریست‌های تکفیری مانند گروهک جیش‌الظلم در سیستان و بلوچستان اسباب ناامنی فراهم کند. وی باید پاسخ دهد چرا تحرکات وی موافق شرارت عناصر تکفیری شرور در سیستان و بلوچستان است؟ چرا وی در مقابل جنایات تروریست‌ها سکوت کرد و آنها را 
معترض نامید؟
شبکه‌های بدنامی مانند اینترنشنال وابسته به رژیم صهیونیستی، رادیو فردا ارگان رسمی سیا، شبکه سلطنتی انگلیس و... مشتری اظهارات عبدالحمید هستند و حرف‌های او تیتر این رسانه‌های خون‌آشامان می‌شود.
وی در حالی که بانوان را در مساجد منسوب به خود راه نمی‌داد، در اغتشاشات 1401 پای زنان فاقد ‌حجاب را به مسجد مکی باز کرد و از نقشه آمریکایی- صهیونیستی کشف حجاب و زدودن عفاف بانوان ایران 
حمایت کرد.
عبدالحمید اسماعیل‌زهی قبلا نیز از فرقه انگلیسی- صهیونیستی بهائیت حمایت کرده بود و نیز با ادبیات دیکته شده آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی مدعی شده بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی‌ها به یک حکومت مستقل برسند. فلسطین باید سرزمین مستقل خود را 
داشته باشد.» (!)
خوش‌خدمتی عبدالحمید به موساد 
در روز قدس
روز قدس سال 1402 نیز در شرایطی که سراسر کشور، بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه و سراسر دنیا شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی بود، امام جماعت مسجد مکی بدون اشاره به انجام چندین جنگ با یهودیان فریبکار و خیانتکار و اخراج و تاراندن آنها از اطراف مدینه به دستور پیامبر اعظم(ص) و بدون اشاره به فتح قلعه خیبر، خواستار به رسمیت شناختن این رژیم اشغالگر صهیونیستی و سازش با آن شد و گفت: به فکر نابودی دیگران نباشید، پیامبر با یهودی‌ها 
صلح کرد(!)
سؤال اینجاست، عبدالحمید چگونه مسلمانی است که اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد؟ وی در روز قدس به موساد خوش خدمتی کرد. به نظر می‎‌رسد عناصری مانند وی با مواضع بسیار عجیب، فاقد اختیار از خود باشند و به دلایل خاصی مجبورند دیکته‌های دشمنان ایران اسلامی را اجرا کنند.