kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۲۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

فرونشست زمین در حوالی میدان ونک یک نفر مصدوم داشت

 
 
فرونشست زمین در خیابان ولی‌عصر نرسیده به میدان ونک یک مصدوم داشت که به مرکز درمانی انتقال یافته است.
به گزارش اورژانس تهران، روز جمعه ساعت ۱۰:۲۵ گزارشی مبنی بر فرونشست زمین در میدان ونک تهران به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد. با اعلام این گزارش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه یک مصدوم داشته که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافته است.
ترکیدگی لوله در خیابان ولی‌عصر تهران
مربوط به آب غیرشرب است
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله و نشست زمین در خیابان ولی‌عصر (عج) اظهارداشت: این ترکیدگی لوله مربوط به آب غیر شرب است و ارتباطی به لوله‌های آب شرب شهروندان ندارد.
علی نصیری روز جمعه در محل حادثه ترکیدگی لوله آب به ایرنا گفت: منشأ این حادثه در خیابان برزیل بود که بدلیل فرسودگی لوله آب انتقال ۲ مخزن غیر شرب این اتفاق روی داد و در حوالی ایستگاه اتوبوس‌های بی‌آرتی همت در خیابان ولی‌عصر (عج) خودش را نشان داد و منجر به فرونشست زمین شد.
وی افزود: با همکاری شرکت آب و شهرداری تهران اقدامات ترمیم لوله آب در حال انجام است و پس از نصب و تست اولیه عملیات عمرانی انجام خواهد شد. هیچ یک از انشعابات تأمین آب شرب شهری به دلیل این حادثه قطع نیست و تلاش می‌شود ایمن سازی محل به سرعت انجام شود.