کد خبر: ۲۹۲۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

روایت محمد معتمدی از یک جریان آلوده با ظاهر روشنفکری در موسیقی(اخبار ادبی و هنری)

 
 
یک خواننده موسیقی سنتی گفت: سعی می‌کنم کمتر در مورد جریان‌های کثیف با روکش روشنفکری که در مارکت موسیقی ایران وجود دارد صحبت کنم.
محمد معتمدی، با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: «در تمام این سال‌ها برای اینکه آثارم برای همه مردم قابل استفاده باشد، آن‌ها را به هیچ کدام از پلتفرم‌های بین‌المللی واگذار نکردم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. عده‌ای که به‌عنوان ناشر موسیقی در کشور فعالیت می‌کنند با علم به اینکه کپی‌رایت آثار من در هیچ کجا ثبت نشده آن‌ها را به نام خود در پلتفرم‌های بین‌المللی ثبت نموده‌اند. هدف این افراد بیش از آنکه کسب درآمد از این آثار باشد، محدود کردن صدای من در فضای مجازی است.سعی می‌کنم کمتر در مورد جریان‌های کثیف با روکش روشنفکری که در مارکت موسیقی ایران وجود دارد صحبت کنم تا شما عزیزان بتوانید از آنچه که به‌عنوان صنعت موسیقی در این کشور جریان دارد لذت ببرید. و ‌ای کاش من هم چیزی نمی‌دانستم و می‌توانستم مثل شما از بعضی عکس‌ها و نام‌ها و موسیقی‌ها لذت ببرم.»