آیتالله جنتی در نامهای تاکید کرد
دوره مدیریت ضرغامی قطعهای ستودنی در تعالی سازمان صدا و سیما
در پی اتمام دو دوره ریاست عزتالله ضرغامی بر سازمان صداوسیما، آیتالله جنتی در نامهای از وی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش فارس، آیتالله جنتی نماینده ولیفقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی اتمام دو دوره ریاست عزتالله ضرغامی بر سازمان صداوسیما در نامهای ضمن تقدیر و تشکر فراوان، از ایجاد زمینههای اطمینانخاطر خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن سازمان، انتصاب مسئولیت جدید وی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان عضو شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی تبریک گفت.
در بخشی از این نامه آمده است: دوران تصدی جنابعالی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قطعهای ستودنی در تعالی آن سازمان و رشد جامعه در زمینههای انقلابی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بود.
آیتالله جنتی در این نامه تاکید کرده است: صداوسیما در این مدت نقش مؤثری در به صحنه آوردن مردم شریف در ایامالله 22 بهمن و 9 دی و روز قدس و موارد مشابه دیگر داشت که قابل تقدیر است.