رئیس سابق موساد : سرکوب فلسطینیان به سبک نتانیاهو ریختن بنزین روی آتش است
رئیس سابق موساد ضمن اعلام نگرانی نسبت به قیام جاری فلسطینیان، «بنیامین نتانیاهو» را مسئول شرایط کنونی دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، «دنی یاتوم» طی مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گفت: نخستوزیر گمراه شده است، اکنون زمان این است که برای خاموشی آتش، روی آن آب بریزیم، نه اینکه با ریختن بنزین، آن را شعلهور کنیم.منظور این مقام امنیتی سابق صهیونیست از «آتش» قیام جاری فلسطینیها در بیتالمقدس و کرانه باختری است.یاتوم افرود: دولت نتانیاهو دقیقاً خلاف انتظاراتی که از یک دولت در اسرائیل وجود دارد عمل میکند. قیام فلسطینیها در قدس و کرانهباختری روز به روز ابعاد گستردهتری میگیرد و همین مسئله، سران رژیم صهیونیستی را به شدت نگران کرده است.