kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
امانت‌های انقلاب در دست پزشکیان
 محسن مهدیان با اشاره به هدیه دستمال اشک روضه و تسبیح نماز شب حجت‌الاسلام انصاریان به رئیس‌جمهور منتخب نوشت: «هدیه زیبا و معنادار شیخ حسین به پزشکیان. فارغ از اینکه حضور پزشکیان در حسینیه هدایت ستودنی است اما شیخ حسین همه داشته معنوی‌اش را اهدا کرد. یعنی نشانه سالها توسل و ندبه‌ام دست توست. حق همین است. داشته‌های انقلاب امروز دست پزشکیان است. این امانت هم ابزار قدرت است هم نیازمند صیانت.»
رئیسی بدون سرو صدا و بهانه کار کرد 
 امیــن ترابــی با انتشار این تصاویر نوشت: «شهید رئیسی پای هیچ هواپیمایی عکس یادگاری نگرفت! اما توی دولتش ۱۰۱ فروند هواپیما به ناوگان هوائی کشور اضافه شد. حالا باز برید FATF و برجام رو بهانه کنید.»
رئیس‌جمهور تراز
 محمدعلی سمیعی: «رئیس‌جمهور تراز یعنی اینکه تو ۳۳ماه خدمتش بیش از ۱۰۰ هواپیما و هلیکوپتر به ناوگان هوائی اضافه کنه و با وجود تحریم‌ها امروز ۲۸ شرکت هواپیمایی خارجی به ایران پرواز دارند و تو حوزه حمل باری با ۵ قاره جهان کار می‌کنیم! رهبری چقدر حق گفتن که خصوصیات شهید رئیسی میتونه الگوی مدیریتی کشور
باشه.»
گردن بگیری یا نگیری باید بدهی رو پرداخت کنی!
 کاربری نوشت: «پزشکیان تو مناظرات دولت روحانی رو گردن نگرفت ولی الان باید بدهی ۸۷۳ هزار میلیارد تومنی روحانی رو گردن
بگیره!»
بقیه‌اش با جناب پزشکیان
 کاربری نوشت: «سال1400 خزانه منفیِ 53هزارمیلیارد، کسری بودجه 450 هزار میلیاردی، بدهی عمومی 1300 هزار میلیاردی، نقدینگی ۹ برابر شده(بیش از4000 هزار میلیارد تومان)، تا سال 1405 بایستی ماهانه15هزارمیلیارد پرداخت شود تا بدهی جناب روحانی تسویه شود. شهیدجمهور550 هزارمیلیارد تومان را تسویه کرد، الباقی با جناب پزشکیان!»
مدیون زحمات شهید جمهور
 علی صفایی: «... مجموع تولید برق در ۸ سال روحانی ۱۶۴۹۱ مگاوات. مجموع تولید برق در ۳ سال دولت شهید رئیسی ۸۵۳۸ مگاوات. تقریبا نصف دولت ۸ ساله‌ روحانی.... تو این روزهای گرم باید خدمت تون عرض کنم که هر یک درجه افزایش دما مصرف برق رو ۱۸۰۰ مگاوات افزایش میده و ۷۶ هزار مگاوات مصرف برق عدد واقعا زیادیه برای کشور! و همین که تو این گرما قطعی برق نداریم مدیون زحمات انقلابی شهید رئیسی هستیم.»
آمریکا سلاح تحریم را زمین نمی‌گذارد
 امیرعلی ابوالفتح: «سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا: «ما در موقعیتی نیستیم که فقط به این خاطر که ایران یک رئیس‌جمهور جدید دارد، به میز مذاکره بازگردیم.» آمریکا تا به خواسته‌هایش نرسد سلاح تحریم را زمین نمی‌گذارد، چه این یکی رئیس‌جمهور باشد و چه آن یکی؛ آن هم نه فقط در ایران که حتی در آمریکا.»