kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
چه خبره «بی‌بی‌سی»؟!
 وحید یامین‌پور: «عوامل بی‌بی‌سی، رسانه‌ای که آتش بیار معرکه تقلب و بی‌اعتباری انتخابات در ایران بوده، حالا دارند درباره جزئیات آراء که به‌طور رسمی گزارش وزارت کشور جمهوری اسلامی است، تحلیل می‌دهند. جالب نیست؟ این‌قدر با جزئیات به برگزاری انتخابات در ایران اعتماد پیدا کردند یا پروژه چیز دیگری است؟»
مقایسه رفتار با رقیب
  امین توکلی با انتشار این دو تصویر نوشت: «این دو رفتار با رقیب را با هم مقایسه کنید؛ یک جریان رقبا را دور هم جمع می‌کند تا خدمت بیشتری کند، یک جریان تنها دو روز پس از پیروزی با دیکتاتوری دنبال حذف رقیب می‌رود.»
 دانیال معمار نیز با اشاره به هجمه یک روزنامه علیه شهردار تهران نوشت: «حداقل در ظاهر به رأی مردم احترام بگذارید. اعضای شورای شهر را مردم انتخاب کرده‌اند و شهردار هم انتخاب نمایندگان مردم است.»
 مصطفی عیوضی: «من طرفدار زاکانی نیستم اما کشور انتخابات و مردم‌سالاری دارد، اگر برای برکناری، کارزارها و فشار‌های رسانه‌ای با ۱۵۰ هزار امضا و حتی بیشتر مشروعیت داشتند، همین الان رئیس‌جمهور منتخب هم می‌تواند با میلیون‌ها امضا کارزار برکناری‌اش کلید بخورد. یا پیشتر روحانی باید برکنار می‌شد.»
میراث ارزشمند شهید رئیسی
 کاربری نوشت: «رئیسی دولت رو درحالی تحویل گرفت که طبق گزارش بانک جهانی رشد GDP دولت روحانی سالانه منفی ۰.۶ بوده! اما طبق گزارش همین بانک، ایران سال گذشته دومین کشور جهان در رشد اقتصادی بوده و افزایش ۵.۴ درصدی در تولید ناخالص ملی داشته. آقای پزشکیان حواست به این میراث ارزشمند شهید رئیسی باشه!»
274 روز نسل‌کشی
 علی صمدزاده نوشت: «آهای مردم! فراموش نکنید! دویست و هفتاد و چهار روز است که یک نسل‌کشی در غزه، جریان دارد! من نمی‌دانم چه کار می‌توانید بکنید اما بی‌تفاوت نباشید و نمانید، همین.»
مانع کار در واشنگتن است
 امیرعلی ابوالفتح: «این که آمریکا می‌گوید «انتخابات ایران تاثیر قابل توجهی بر رویکرد واشنگتن در ارتباط با ایران نخواهد داشت» یعنی امیدی چندانی به بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم‌های هسته‌ای ایران نیست، حتی اکنون که پزشکیان در ایران انتخاب شده است. مانع کار در واشنگتن است.»
واقعیت منافقین برای غرب 
 حسن عابدینی: «غرب در حال درک این واقعیت است که منافقین صرفا گروهی تروریستی نیست که فقط به ترور، جاسوسی و خیانت بسنده کند بلکه فرقه‌ای است که هر جا پا می‌نهد منافع ملی میزبانانش را نیز به خطر می‌اندازد. فرقه‌ای که ۴۵ سال به سرزمین مادری خنجر زده است به دیگران وفادار نمی‌ماند.»