kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

خواندنی از ورزش 

 
 
* براساس اعلام کاظم دستگردی دبیر فدراسیون، با توجه به عدم اعلام اسامی نهائی واجد شرایط احراز پست ریاست فدراسیون شطرنج و درخواست اکثریت اعضای مجمع و با تایید وزارت ورزش و جوانان، انتخابات فدراسیون شطرنج که قرار بود در روز سه‌شنبه 19 تیر ماه برگزار شود، لغو و به تعویق افتاد. زمان جدید انتخابات متعاقباً اعلام می‌شود.
* جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان در جلسه شورای مدیران این فدراسیون ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حسین رضازاده رئیس پیشین انجمن وزنه‌برداری گفت: رضازاده از قهرمانان بزرگ ورزش وزنه‌برداری است و اکنون به عنوان عضو افتخاری هیئت‌رئیسه در فدراسیون حضور دارد و به طور حتم از تجربیات او در رشته وزنه‌برداری بهره‌مند خواهیم شد. وی ادامه داد: بابک محمدی به عنوان سرپرست هدایت انجمن پاراوزنه‌برداری را برعهده می‌گیرد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد و باز هم شاهد درخشش ملی‌پوشان این رشته در مسابقات پیش‌رو باشیم. همچنین با پیشنهاد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ماهرخ احمدپناه به عنوان سرپرست انجمن مچ‌اندازی منصوب شد.
* سعید صفرزاده، رکابزن لژیونر تبریزی که برای تیم «تیان یوده» رکاب می‌زند، دیروز بر سکوی سوم، مرحله دوم تور بین‌المللی کینگ‌هایلک چین ایستاد و نشان برنز را از آن خود کرد. تور دوچرخه‌سواری کینگ‌‌هایلک چین یکی از معتبرترین تورهای آسیایی است که از سال ۲۰۰۲ آغاز شده و درحال حاضر بیست‌ودومین دوره آن برگزار می‌شود. صفرزاده در دوره قبلی این مسابقات عنوان بهترین رکابزن آسیایی را کسب کرد و پیراهن آبی تور را به خود اختصاص داد.