kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
تفاوت محرم امسال با سال‌های قبل
 حجت‌الاسلام حسین کازرونی: «محرم امسال با محرم‌های قبل فرق جدی داره. خیلی از روضه‌هایی که برای سیدالشهداء‌(ع) خونده می‌شه رو می‌تونیم بهتر تصور کنیم. آنچه در غزه دیدیم در خیلی از روضه‌ها جلوی چشم ماست. خصوصا روضه علی‌اصغر و رقیه خاتون رو... بله امام حسین‌(ع) آقای همه شهداست. از ابتدای تاریخ تا شهدای غزه.»
جای خالی رئیسیِ عزیز
 سید حمید علیزاده با انتشار این تصویر نوشت: «جای رئیسیِ عزیز کنار عزیزِ رئیسی خالیه».
رونوشت به رئیس‌جمهور جدید
 فائزه طلایی با انتشار بخشی از بیانات دیروز رهبر انقلاب نوشت: «رهبر انقلاب: «حضرت امیر(ع) در عهدنامه مالک اشتر بر توجه به توده مردم و دوری از نورچشمی‌ها و ویژه‌خواران تأکید دارند. شهید رئیسی در این مسیر حرکت می‌کرد.» رونوشت به رئیس‌جمهور جدید حافظ نهج‌البلاغه‌مون ان‌شاءالله عامل بهش هم باشند!»
مردمی بودن رئیسی الگو است
 سبحان برکتی با انتشار تصاویری از شهید رئیسی نوشت: «امام خامنه‌ای:«یکی از مهم‌ترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی بودن بود. این باید برای همه مسئولان دولت‌ها الگو باشد.». ان‌شاءالله دولت جدید توان لازم رو داشته باشه و بتونه با الگو برداری از شهید رئیسی در کنار مردم باشه.»
تحلیل رفتار سیاسی اجتماعی مردم
 رضا پورحسین: «هر رفتار سیاسی اجتماعی مردم دلیل دارد. الان وقت آن است که رفتار مردمی که در انتخابات‌ آمدند و مردمی که نیامدند توسط عقلای قوم، به دور از «قالب‌های بسته ذهنی» و «تورش‌های جناحی» تحلیل و تعلیل شود؛ کاملا واقع‌گرایانه.»
پیروزی مشارکت بر تحریم
 عباسعلی کدخدایی: «خط تحریم در این مرحله از انتخابات با شکست همراه شد. تلاش مخالفین یک‌بار دیگر با ناکامی رو‌به‌رو شد. درود بر ملت بزرگ و پیروز ایران که با حضور آگاهانه خود دست رد به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان زد. پیروز این میدان مردم شریف ایران بودند.»
جمهوری اسلامی ایران، پیروز انتخابات 1403
 میثم مهدی‌پور: «پیروز انتخابات۱۴۰۳ با اختلاف، جمهوری مقدس اسلامی ایران بوده است که با طهارتی قابل تصویر بی‌توجه به جناح‌بندی‌ها، صف‌بندی‌ها و انگیزه‌ها، از کوهک در شرق تا سلیمان آغل در غرب و قوش در شمال تا پسابندر در جنوب را با یک نگاه، یک قاب، یک خدمت به صف کشاند تا آن ملت، آینده خود را با دستان خود بنویسند.»