kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

حال بیمار! (گفت و شنود)

 
 
گفت: چه خبر؟!
گفتم: دشمنان بیرونی و برخی از پادوهای داخلی آنها ادعا می‌کردند که انتخابات در ایران «‌مهندسی شده‌»! است و هرکس را خودشان بخواهند از قبل تعیین می‌کنند و بدون توجه به رای مردم او را بر کرسی ریاست جمهوری می‌نشانند!
گفت:‌ ولی سابقه ۴ دهه انتخابات ریاست جمهوری در ایران عکس این دیدگاه را نشان می‌دهد. در همین انتخابات اخیر می‌گفتند آقایان قالیباف و جلیلی از قبل انتخاب شده‌اند ولی آقای پزشکیان با رای مردم به ریاست جمهوری انتخاب شد. 
گفتم: اگر چه ما در همه زمینه‌ها پیشرفت داشته‌ایم ولی باید اعتراف کنیم که از اپوزیسیون شانس نیاورده‌ایم! در بسیاری از کشورها گروه‌های اپوزیسیون از جماعتی هوشمند و صاحب‌نظر تشکیل شده ولی گروه‌های اپوزیسیون ما از یک مشت اجق وَجق کاسه‌لیس تشکیل شده است که بدون اجازه سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان آب هم نمی‌خورند!
گفت: ایول! در‌باره همین ادعای مهندسی انتخابات هم گروه‌های سلطنت‌طلب و تروریست و... خارج کشور با برخی از پادوهای داخلی دشمن هماهنگ بودند.
گفتم: شخصی مریض شده بود. دوتا شارلاتان که خودشان را پزشک جا زده بودند برای معاینه او آمدند. هردو دستشان را زیر پتو بردند که نبض او را بگیرند و بعد از دقایقی گفتند حال بیمار بسیار وخیم است! بیمار خنده‌ای کرد و گفت؛ احمق‌ها! زیر پتو نبض همدیگر را گرفته‌اید!