kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

فصیحی: در بلاتکلیف‌ترین دوران دوومیدانی، سهمیه المپیک گرفتم

 
 
بانوی المپیکی دوومیدانی ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند بهترین عملکردش را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به نمایش بگذارد.
فرزانه فصیحی درباره کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: زمانی که این خبر روز سه‌شنبه اعلام شد، با وجود اینکه از قبل نسبت به المپیکی شدنم مطلع بودم، اما باز هم خیلی خوشحال شدم. واقعاً فکر نمی‌کردم این واکنش را داشته باشم و انگار بار اول بود که می‌فهمیدم. تا وقتی که حضور در المپیک رسماً اعلام نمی‌شود، نه اینکه مطمئن نباشید، اما انگار ته دل چیزی وجود دارد. به هر حال الان حسی دارم که نمی‌توانم به زبان بیاورم و خیلی خوشحال شدم. 
وی درباره پایان دوران سرپرستی در فدراسیون دوومیدانی و انتخاب احسان حدادی به عنوان رئیس جدید خاطرنشان کرد: اداره شدن دوومیدانی با سه سرپرست از اردیبهشت سال قبل تا همین چند روز قبل که انتخابات برگزار شد، واقعاً یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها بود. کسب سهمیه در این شرایط خیلی ارزشمند بود، چون در بلاتکلیف‌ترین و در بی‌سروسامان‌ترین وضعیت دوومیدانی کسب شد. یکی از دلایلی که تعداد سهمیه‌ها در دوومیدانی کم شد، همین طولانی شدن دوران سرپرستی بود.
بانوی المپیکی دوومیدانی ادامه داد: احسان حدادی قهرمان تکرار نشدنی دوومیدانی است و در دوره ورزشی‌اش نشان داد که دوومیدانی و ورزش جهان را می‌شناسد. او توانایی رسیدن به مراحل بالا را داشته و امیدوارم تجاربی که دارد، بتواند به ورزشکاران دوومیدانی منتقل کند، چون دوومیدانی الان خیلی به مدیر خوب و درست نیاز دارد.