kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ماند 

 
 
 
امیر صدیقی با پیروزی در انتخابات، برای چهار سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.
از ساعت ۱۰ صبح دیروز (چهارشنبه- ۱۳ تیر ۱۴۰۳)، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو به میزبانی هتل هما، با ریاست شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و فرهنگی وزیر ورزش برگزار شد که در پایان، امیر صدیقی به عنوان رئیس این فدراسیون در سمت خود ابقا شد. مناف ‌هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، در حالی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک ایران در این مجمع حاضر شد که تا اواسط رای‌گیری، در محل برگزاری مجمع حضور نداشت و این موضوع از جمله حواشی مجمع انتخابات فدراسیون ووشو بود.
امیر صدیقی، عباس شیبک، مجتبی جانعلی، سید امیر نوری سادات و جعفر عرفانیان ۵ کاندیدای شرکت کرده در این انتخابات بودند که سه نفر از این کاندیداها، در اعتراض به روند برگزاری مجمع از حضور در محل برگزاری انتخابات خودداری کردند. به این ترتیب امیر صدیقی، رئیس چهار سال گذشته فدراسیون ووشو، تک کاندیدای این انتخابات بود که با کسب ۴۹ رای از ۵۰ آرای مأخوذه مجمع، برای چهار سال آینده نیز در سمت ریاست این فدراسیون ابقا شد.
امیر صدیقی پس از انتخاب مجددش به عنوان رئیس فدراسیون ووشو با ۴۹ رای از ۵۰ رای موجود، اظهار کرد: این رای‌گیری کار من برای سال‌های پیش رو را سخت‌تر کرد و وظیفه من سنگین‌تر شد. از همه اعضای مجمع که به بنده اعتماد داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم روند رو به رشد ووشو را بار دیگر با حمایت آن‌ها ادامه دهیم. امیدوارم روند رو به رشد ووشو را باهم ادامه دهیم. صدیقی با اشاره به سال پرترافیک ووشو، تصریح کرد: تیم‌های ملی خود را برای مسابقات مختلف از جمله قهرمانی آسیا و جهان و همچنین قهرمانی جهان کوراش آماده می‌کنند. همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته و بار دیگر ووشوی ایران افتخارآفرین شود. 
صدیقی درباره اصلی‌ترین اهداف خود برای چهار سال آینده نیز گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های من زیرساخت‌های ورزش ووشو است. شرایط سختی داریم و وزارت ورزش هم کمک می‌کند، اما من فکر می‌کنم نیاز هست توجه بیشتری به این رشته شود. یکی از مشکلات اساسی‌ ما خوابگاه است. خوابگاه‌های ورزشی که محدود هستند. یکی از خوابگاه‌هایی که در اختیار ما و در ورزشگاه آزادی بود تعطیل شده و این موضوع برای ورزش کشور خوب نیست.