kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
* ابوالفضل جلالی مدافع-‌ هافبک چپ‌ پا و ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال، پس از توافق با این باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد. هر چند که این بازیکن قراردادش را تمدید کرد اما درباره وضعیت خدمت سربازی او هنوز شفاف‌سازی صورت نگرفته است. برخی اخبار حاکی از این بود که استقلال قصد دارد تا قرارداد جلالی را تمدید کرده و او سپس راهی ملوان شود. حالا باید دید که موانع و مشکلات سد راه این بازیکن برداشته شده و می‌تواند برای تیمش به میدان برود یا فرضیه انتقال قرضی او به انزلی عملی خواهد شد.
* یکی از بازیکنان خارجی مدنظر تیم فوتبال استقلال تست‌های پزشکی خود را در مرکز پزشکی ایفمارک پشت سر گذاشت. باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل با دو بازیکن اهل کشور بوسنی و هرزگوین وارد مذاکره شده بود که هر دوی آنها در ایران حضور دارند. یکی از این بازیکنان آلمدین زیلیکیچ است که دیروز تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت. این بازیکن 28 ساله فصل گذشته در تیم سارایوو بوسنی حضور داشته است. پیش از این نیز استقلال با یک دروازه‌بان مقدونیه الاصل اهل بوسنی نیز به توافق رسیده بود و گفته می‌شود که آبی‌ها قصد دارند تا این بازیکن را نیز جذب کنند، آن هم در شرایطی که این تیم بهترین سنگربان لیگ قبل یعنی سیدحسین حسینی را در اختیار دارد.
* نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره آخرین شرایط این باشگاه گفت: در لیگ فصل آینده همچنان با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد و به شایعات هم توجهی نداریم. تلاش می‌کنیم تیمی مانند فصل قبل ببندیم که نه حاشیه‌ای داشته باشد و از لحاظ فنی هم بالا باشد.
* پیروز قربانی سرمربی فصل گذشته نفت و گاز گچساران به عنوان سرمربی فجرسپاسی شیراز انتخاب شد. ‌مدافع پیشین تیم ملی و استقلال تهران سابقه مربی‌گری در تیم‌های دریا بابل و نفت گاز گچساران را در کارنامه دارد.‌ پیش از این مهدی رجب‌زاده سرمربی زردپوشان شیرازی بود.
* پیمان حدادی، عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس در مورد واریزی مالک باشگاه گفت: ما با بانک‌شهر جلسه داشتیم و مدیران آنها قصد کمک به پرسپولیس دارند. تمام مدیران و معاونین بانک شهر حضور داشتند و قرار شد مبلغ حداقل 100 میلیارد تومان را برای تسویه حساب بازیکنان و نقل و انتقالات پرداخت کند. وی افزود: بانک شهر 120 میلیارد تزریق کرده و قرار شده 100 میلیارد تومان هم تزریق کند. امروز سازمان خصوصی‌سازی جلسه دارد و امیدواریم به شکلی پیش برود تا مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیران شش بانک جلسه داشته باشد تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.