kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
*چهارشنبه ۳۰ خرداد دولت کانادا نام سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد.گفتنی است سپاه در مقابله با سرویس‌های جاسوسی دنیا و به‌ویژه دولت‌های متخاصم و نیز در خنثی کردن نقشه 1000میلیارد دلاری تسلط آمریکا بر منطقه از طریق حاکمیت داعش و دیگر گروه‌های تروریستی برآن، کارنامه‌ای درخشان دارد و از همین نگاه است که می‌توان علت تقلید دولت کانادا از دولت تروریست آمریکا در تحریم سپاه پاسداران و قرار دادن آن در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی را به خوبی فهمید.
بسطام
*حال که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده معتقدم اگر ما بر و بچه‌های جبهه انقلاب به خدا توکل کنیم و با توسل به اهل‌بیت‌(ع) و به شرط اخلاص، به خط بزنیم، خدای متعال مثل ۸سال دفاع مقدس غیر‌ممکن‌ها را ممکن و دل تمامی انسان‌های آزاده و خداجوی و حافظان ارزش‌ها و پیروان ولایت را از آن ما خواهد کرد. پس نا امید نشده به پیش می‌رویم.
سید‌هادی علومی
*اصلاح‌طلبان به شدت به دنبال مظلوم‌نمایی و شایعه پراکنی‌اند تا به این طریق بتوانند به قدرت برسند و به تداوم روند ذلت‌بار 8 سال دولت روحانی برگردند و باز کشور و ترمز سرعت قطار پیشرفت را به نفع غرب کُند نمایند.
پرتو
* آقای احمد رضایی‌، مردی از اهالی روستای جولرستان شهرستان فلاورجان که هر دو پایش قطع شده اما دلش از نظام و انقلاب و کشورش قطع نشده و همچنان پای ایران عزیز ایستاده‌، بر روی دست و با غلتیدن خود را به شعبه رأی رساند و رأی خود را به نظام و نامزد مورد نظر خود به صندوق انداخت. درود به شرفتت ‌ای بزرگمرد.
حاج مرتضی
* انتخابات 8 تیر نشان داد که آمدن و نیامدن مردم، معطل اشاره برخی فتنه‌گرانی چون خاتمی و جبهه اصلاحات نیست، بلکه خودنمایی برخی بانیان وضعیت اقتصادی موجود، نقش منفی در مشارکت عمومی دارد. 
صدقی
* آقای پزشکیان باید از عناصر بی‌وطنی که او را احاطه کرده‌اند و حتی به خاتمی و ‌‌هاشمی و روحانی رحم نکردند، خود را برهاند و الا او را به مسلخ خواهند برد و دنیا و آخرت او را بر باد خواهند داد.
غفوری
* با تایید صلاحیت جناب پزشکیان‌، جریان اصلاحات با تمام قوا وارد صحنه شد. با وجود اینکه سه دولت در پشت او آمد، اما نتوانستند در مرحله اول رای قاطع را بیاورند و انتخابات به دور دوم کشیده شد. عدم رای‌آوری این جریان نشان می‌دهد دلیل اصلی پایین بودن میزان مشارکت را نه در حضور انواع جریان‌های سیاسی که باید در سیاه‌نمایی و ایجاد ناامیدی و در یک کلام جنگ شناختی جست‌وجو کرد.
قندهاری
* جبهه انقلاب برای پیروزی امیدوار به وحدت و هم‌افزایی است. اگر با روشنگری و بصیرت افزایی مردم‌، بر جنگ رسانه‌ای رقیب که قطعا در این یک هفته افزایش خواهد یافت‌، بتوانند فائق شوند می‌توان دولت شهید رئیسی را ادامه داد.
رحمانی راد
*بار دیگر شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی هستیم. خانواده‌های اسرای صهیونیست معتقدند، نتانیاهو به صورت کاملاً عمدی مانع رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود. به همین دلیل انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است.
شفایی
*قدرت روزافزون مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و اوج گرفتن آن در کرانه باختری، شرایط را به گونه‌ای رقم زده که به نظر می‌رسد طوفان‌الاقصی جدیدی در کرانه باختری در حال شکل‌گیری است. با این شرایط رژیم صهیونیستی را باید پایان‌‌‌یافته تلقی کرد.
پرچمی
*در اروپا سه کشور اروپایی کشور مستقل فلسطین را به رسمیت شناخته و تعدادی دیگر از کشورها نیز اعلام کردند که آن را به رسمیت خواهند شناخت. تمام این اتفاقات و شکل‌گیری جریان قدرتمند برای محاکمه و برگزاری دادگاه بین‌المللی لاهه و صدور حکم مبنی بر جنایتکار جنگی شناخته شدن عوامل رژیم صهیونیستی و دستور توقف جنگ موجب شده است تا این مسئله شکست تلخ و سنگینی برای نتانیاهو و حامیان این رژیم جعلی به شمار آید.
خورشیدوند
*در پوشالی بودن قدرت نظامی اسرائیل به عنوان چهارمین قدرت نظامی دنیا همین ‌بس که بعد از حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق ابتدا به خیال خود تهدید کردند جواب ندهیم اما پس از آن که متوجه شدند پاسخ ایران قطعی است، به التماس افتادند و از طریق کشورهای همسایه خواهش کردند که به‌صورت خفیف پاسخ بدهیم.
دولت زاده
*حزب‌الله لبنان در پاسخ به تهدیدات رژیم اشغالگر صهیونیستی ویدئویی از زبان سیدحسن نصرالله منتشر کرده که در آن نشان داده می‌شود ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو، پالایشگاه نفت حیفا، فرودگاه بن‌گوریون، بندر «اشدود»، بندر حیفا، پایگاه‌های نظامی مختص ماهواره‌ها در منطقه «یهود» و پایگاه‌های نظامی در صحرای نقب و منطقه الجلیل، در صورت بروز درگیری گسترده، در تیررس قرار خواهند گرفت.
سوری
* شاهین نجفی یکی از عناصر خیلی افراطی ضدانقلابیون فراری خارج از کشور از آزادی حمید نوری از زندان‌ سوئد ابراز ناراحتی شدید کرده و گفته چرا باید به این بدبختی بیفتیم کسی که حبس ابد گرفته را این‌ها بتوانند از زندان‌های سوئد آزاد کنند و سپس به ریش ما بخندند. وی نتیجه گرفته جمهوری اسلامی با بوس و بغل نمی‌رود! این داستان فلاکت فقط چنین افراد پیزوری ضدانقلاب نیست الان اربابان این افراد هم در قبال انقلاب اسلامی به درماندگی مطلق رسیده‌اند.
یگانه‌پرست
*آزادی حمید نوری آزادی یک فرد نیست بلکه شکست براندازان و تجزیه‌طلبانی است که خودشان را به آب و آتش زدند تا با دادگاهی کردن و محاکمه او نظام را به گوشه رینگ ببرند. ولی بدجوری باختند.
جدیدی
*در این دوره از انتخابات به برکت خون شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید و البته درایت شورای نگهبان‌، رقابت کاملا جدی در حال برگزاری است. در حال حاضر این رقابت در بین دو گفتمان مقاومت و سازش ادامه دارد و هیچ کس هم نمی‌داند سرانجام انتخابات چه خواهد شد.
مقدم
*بایدن در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده من کسی بودم که دنیا را برای دفاع از اسرائیل در برابر حمله موشکی ایران بسیج کردم. واقعا باید گفت ناز شست جمهوری اسلامی که دشمن کل دنیا را علیه اراده ایران بسیج کرد ولی آخرش هم شکست مفتضحانه‌ای خورد.
جلودار
*سید کاظم روحبخش، مجری و فعال رسانه‌ای انقلابی چند روز است توسط پلیس مدینه در عربستان بازداشت شده و دلیل آن هنوز مشخص نشده است. از دستگاه دیپلماسی کشورمان درخواست می‌شود موضوع آزادی این برادرمان را با جدیت پیگیری نمایند.
طاهری
* چقدر زیبا شهید بزرگوار عبدالحمید دیالمه یار شهید بهشتی در دهه 60 گفت که مطمئن باشیم در هر شغلی که هستیم اگر ذره‌ای عدم خلوص در ما باشد امروز سقوط نکنیم، فردا سقوط می‌کنیم. فردا نباشد پس‌فردا سقوط می‌کنیم چون انقلاب هر زمان یک موج می‌زند یک مشت زباله را بیرون می‌ریزد. 
عباسی
*اقدام دولت تروریستی کانادا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی که با تأسی از دولت تروریستی آمریکا صورت گرفته، باید با بیرون کردن نیروهای تروریستی آمریکا و غرب از منطقه، که راهبرد ایران پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی بوده پاسخ داده شود.
قطبی