kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
* شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان که توانست با ۱۶ گل زده عنوان آقای گلی را از آن خود کند، پس از اتمام مسابقات فصل بیست و سوم با پیشنهاد خوبی از سوی باشگاه الاتحاد کلبا امارات مواجه شد و تصمیم نهائی خود را برای پیوستن به این تیم گرفت. مغانلو در روزهای گذشته در حال مذاکره با مسئولان الاتحاد کلبا بود و در همه موارد با آنها به توافق رسید. همچنین باشگاه اماراتی قرار است مبلغ رضایتنامه مغانلو را به باشگاه سپاهان پرداخت کند. مغانلو فصل آینده در لیگ امارات توپ خواهد زد تا پس از مهدی قایدی، احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی به عنوان چهارمین ایرانی حال حاضر لیگ این کشور شناخته شود.
* بعد از امضای قرارداد خوان کارلوس گاریدو با باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال این بودند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز فعالیت این مربی را از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان اخذ کنند و برای او درخواست ویزا بدهند. در این زمینه مسئولان باشگاه پرسپولیس دیروز درخواست رسمی خود را به شورای برون‌مرزی وزارت ورزش دادند تا در جلسه امروز شورا این موضوع در دستور کار قرار بگیرد.
* مدیران باشگاه نساجی مازندران برای واگذاری این باشگاه به جمع‌بندی نهائی رسیده‌اند. علی‌رغم اینکه با گذشت چند هفته تصور می‌شد مدیران نساجی از تصمیم خود منصرف شوند اما حالا مدیران این باشگاه تاکید کردند که رضا حدادیان تصمیم خود را برای واگذاری نساجی گرفته و دیگر قصد ندارد در حوزه فوتبال هزینه کند. ظاهرا روز گذشته هم مدیران باشگاه نساجی در تماس با مدیران ارشد فدراسیون فوتبال این موضوع را اعلام کرده‌اند که دیگر توان پرداخت هزینه‌های سنگین در فوتبال ایران را ندارند و به همین علت باشگاه را واگذار خواهند کرد.