kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
پاسخ به سؤالی پرتکرار
 فواد ایزدی: «در طول این سال‌ها یکی از سؤالات پرتکرار خبرنگاران خارجی این است: «چرا جمهوری اسلامی این‌قدر به درصد حضور رأی‌دهندگان اهمیت می‌دهد؟» واقعیت این است که در دنیا مسئولین کشورها، حتی اگر به درصد حضور رأی‌دهندگان اهمیت دهند، این موضوع را برجسته نمی‌کنند.»
تو همچنان همان «حاج‌باقرِ» مایی
 سیدامیرحسین ‌هاشمی: «به عنوان یک حامی دکتر جلیلی، از همه‌ زحمات سردار بزرگ اسلام قالیباف عزیز تشکر می‌کنم. ماندی تا به تکلیفت عمل کنی گرچه به نتیجه مطلوب نرسیدی. مهم نیست؛ تو همچنان همان حاج‌باقرِ قلب مایی. خدماتت هرگز فراموش نخواهد شد، شهید زنده‌ انقلاب.»
راه شهید رئیسی ادامه دارد
 سیدحمید علیزاده با انتشار تصاویری ماندگار از شهید آیت‌الله رئیسی نوشت: «‏ان‌شاءالله به برکت خون شهید رئیسی یه رئیس‌جمهوری انتخاب شه که دل‌مون خیلی برای دیدن همچین قاب‌هایی تنگ نشه.»
فراموش نمی‌کنیم
 حاتم ابتسام: «الان را نبینید که اصلاح‌طلبان عموم مردم را به مشارکت فرا می‌خوانند. دوران احمدی ‌نژاد که اقبال عمومی نداشتند و هیچ‌جوره نمی‌توانستند با او رقابت کنند، افتاده بودند به اینکه باید رأی‌گیری الکترال شود و نباید وزن رأی یک فعال سیاسی تهرانی با پیرزنی روستایی یکی باشد.»
پروژه بگیران مشغول کارند!
 تقی دژاکام: «دست روی قرآن می‌ذارم و با اطمینان می‌گم؛ اکثر اکانت‌های فیکی که به ‎قالیباف و ‎جلیلی فحش می‌دن (حتی بعضی از غیرفیک‌ها!)، نه طرفدار جلیلی‌اند نه قالیباف. آن‌ها پروژه‌بگیر و مواجب‌بگیر کسانی هستند که می‌خواهند سر به تن هیچ‌کدوم از این شش نفر نباشد، چه برسد
به این دو.»
استاندارد دوگانه اپوزیسیون
 عبدالله گنجی: «اپوزیسیون جمهوری اسلامی در غرب، مگر علت مبارزه‌شان برای دموکراسی نیست؟ پس چرا امروز این‌قدر به مردمی که می‌روند رأی دهند فحاشی و حمله می‌کنند؟چرا خودشان حق عدم رأی دارند، اما برای دیگران حقی قائل نیستند؟ مردمی که آنجا رأی می‌دهند رأیشان نوعی ایثار و از رأی امثال بنده با ارزش‌تر است.»