kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
نعمت ولایت فقیه
 حسین هرندی: «شاید ندونیم چه کسی برنده‌ این انتخابات میشه! اما به این ایمان داریم که چه با قالیباف چه با جلیلی چه با پزشکیان این انقلاب خواهد ماند، چون که ولایت فقیه رو داریم.»
حفظ جمهوریت
 همین‌که تا این لحظه کسی نمی‌داند قطعا انتخابات در دور اول تمام می‌شود یا به دور دوم می‌رود؛ همین‌که نمی‌دانیم چه کسی اول و چه کسی دوم می‌شود یعنی مردم‌سالاری؛ یعنی حفظ جمهور! یعنی ارزش رای رهبری با مردم عادی یکی است؛ خداوند آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای را برای ایران عزیز حفظ کند.»
جای خالی رئیس‌جمهور شهید
 کاربری با انتشار این تصویر از عمامه و شال سبز شهید آیت‌الله رئیسی در اربعین شهادتش نوشت: «این روزا جای خالیتون خیلی حس میشه آقا سید؛ کاش تنهامون نمیزاشتین!»
ایرانی باغیرت
 دانیال معمار با انتشار تصاویری از ایرانیان خارج از کشور که با وجود تلاش مغرضانه عناصر ضدانقلاب، پای صندوق‌های رای رفتند، نوشت: «دم‌تون گرم که از وسط یک سری اراذل و اوباش بددهن برانداز گذشتید و رأی دادید. شما داخل خاک وطن نیستید، اما از خیلی‌ها در داخل کشور وطن‌پرست‌‌تر هستید.»
 محسن مهدیان نیز نوشت: «هواداری و جانفدایی این نیست که توی خونه و زیرکولر پای سیستم و گوشی علیه نامزد رقیب و طرفداراش فحش و ناسزا بگی. هواداری باغیرت اینه که خارج از کشور زیر بار هتاکی و تهدید و ناسزای یه مشت خناس مزدور و آدم‌کش بیای به جمهوری اسلامی رای بدی»
آمدیم برای بهبود آینده
 سبحان برکتی با انتشار تصویر این بانوی سالخورده پای صندوق رای، نوشت: «به سختی راه می‌رفت. اما گفت اومدم برای آینده نوه‌هام رای بدم...»
نتیجه برجام و شرطی کردن اقتصاد
 سیداحسان حسینی: «اشتباه نکنید؛ رکورد تورم ۶۰ درصد؛ تورم تولیدکننده سه‌رقمی ۱۰۳ درصد؛ رشد اقتصادی ۵- درصد؛ فروش نفت تقریبا صفر؛ جهش ۶۳۷ درصدی نرخ دلار و مابقی آمارهای منفی دولت دوم روحانی دقیقا نتیجه برجام و شرطی کردن
اقتصاد بود.»