kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
گاریدو: افتخار می‌کنم که سرمربی پرسپولیس هستم
خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی جدید پرسپولیس با انتشار یک ویدیو خطاب به هواداران این تیم گفت: افتخار می‌کنم که سرمربی تیم شما باشم. شما باشگاه بزرگی هستید و بازیکنان و تیم بزرگی دارید. نهایت تلاشم را انجام می‌دهم که شما به تیم‌تان افتخار کنید. ما همیشه برای کسب جام می‌جنگیم. خوشحالم که کنار شما هستم و تلاش می‌کنم که در کنار هم، فصل موفقی داشته باشیم. پس از جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکراتی را با گزینه‌های خارجی متعدد انجام دادند و در نهایت با خوان کارلوس گاریدو به توافق نهائی رسیدند و قرارداد امضا کردند. این مربی 59 ساله فصل قبل سرمربی الوداد کازابلانکا مراکش بود و پیش از آن هم سابقه هدایت اسماعیلی مصر و کاستیون اسپانیا را داشته است. یکی از مهم‌ترین باشگاه‌هایی که گاریدو هدایت آن را بر عهده داشته، ویارئال اسپانیا است که مربوط به فصل 2010 - 2011 می‌شود.
معرفی صادقی به عنوان سرمربی سایپا
ابراهیم صادقی مربی فصل گذشته ذوب‌آهن به عنوان سرمربی جدید سایپا تهران انتخاب شد. مدیران سایپا پس از بررسی گزینه‌های مختلف، صادقی را به عنوان سرمربی فصل آینده خود انتخاب کردند. صادقی سال‌ها به عنوان بازیکن و کاپیتان در تیم سایپا حضور داشته است.
استقلال به دنبال دروازه‌بان خارجی 
باشگاه استقلال با توجه به اینکه فصل آینده در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا حضور دارد، قصد دارد یک دروازه‌بان خارجی جذب کند. حسین حسینی، کاپیتان استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارد و در این تیم خواهد ماند ولی آبی‌پوشان قصد دارند که در کنار او یک دروازه‌بان خارجی هم جذب کنند. حسینی با ۱۸ کلین‌شیت بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر بود.