kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۳۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶

دعوت از اهالی رسانه برای شرکت در جشنواره رسانه‌های ایران (اخبار ادبی و هنری)

 
 
دبیر جشنواره رسانه‌های ایران از اهالی رسانه برای مشارکت گسترده در این رویداد دعوت کرد.
مهدی عرفاتی دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران همزمان با ثبت‌نام آثار در این رویداد، درباره دوره بیست و دوم جشنواره گفت: جشنواره رسانه هیچ محدودیتی برای شرکت هر متقاضی اعم از نمایندگان رسانه‌های مکتوب، برخط و مجازی که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران کار رسانه‌ای می‌کنند، قائل نیست.
وی درباره اضافه شدن بخش رقابتی «رسانه‌ها» در حوزه تحول گفت: سال گذشته این انتظار بود که علاوه‌بر خبرنگاران برتر، رسانه‌های برتر نیز در جشنواره معرفی شوند. در این دوره این خواسته محقق شده است و سه شاخه تحولی در فرآیند تولید محتوا، ساختار و توزیع و انتشار محتوا برای رسانه‌هایی که به عوامل روزآمدی و تحول، توجه جدی داشته‌اند، می‌پردازیم. در واقع رسانه‌ای را که توانسته باشد خود را به فضای مخاطب نزدیک کند، به عنوان رسانه برتر معرفی خواهیم کرد تا دیگر رسانه‌ها بتوانند الگوبرداری کنند.
وی افزود: همچنین جشنواره با دو بخش موضوعی رقابتی نیز با موضوع «شهیدجمهور» که به واسطه شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و گروه همراهشان در حادثه سقوط بالگرد اتفاق افتاد و موضوع «همه علیه نسل‌کشی در غزه» که یک موضوع بین‌المللی و تاثیرگذار بر افکار عمومی دنیاست، پذیرای آثار متقاضیان در قالب‌های یاد شده است.