kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

به عقب برنمی‌گردیم
 سیدپویان حسین‌پور: «جبهه بازگشت به گذشته، نه در استراتژی و نه حتی در چهره‌ها، تغییری نکرده و هنوز آش همان آش و کاسه همان کاسه است که ۸ سال تمام، کشور را معطل بستن با کدخدا کردند و دست آخر به اعتراف صریح خودشان آمریکا دبه کرد و تقریباً هیچ‌چیز نصیب مردم نشد.»
خاطرات ماندگار رئیس‌جمهور شهید
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «یه روزی مردم داشتن به مناظره‌هات گوش می‌کردن سید؛ ولی الان به خاطراتت گوش میدن...»
شهیدجمهور؛ برنده مناظره اول
 محسن مهدیان پس از پایان مناظره اول کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: «یک مناظره اخلاقی؛ برنده مناظره شهیدجمهور است با رسمی که گذاشت و رفت...»
قدم رو به جلوی صداوسیما
 محمدصادق علیزاده: «میزگردهای تخصصی ‎صداوسیما در این دوره یک قدم رو به جلو محسوب میشه. ایجاد سازوکاری برای صحت‌سنجی ادعاهای درست و نادرست مطرح‌شده از سمت نامزدها یک ایده خوب برای جدا شدن سره از ناسره است.»
نظرسنجی‌های غیرموثق
 سیدعلی موسوی: «جهت اطلاع تیم‌های رسانه‌ای کاندیدای ریاست‌جمهوری؛ با دستکاری نظرسنجی‌ها و یورش دستوری و گله‌‌ای برای افزایش آمار نظرسنجی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی راه به جایی نخواهید برد و رسوا می‌شوید.»
وقاحت نجومی
 کاربری نوشت: «روحانی گفته تو مناظره به دولت من اتهام زدن باید وقت بدن بیام از خودم دفاع کنم! شما هشت سال وقت داشتی از عملکردت دفاع کنی! بعدم ما یادمون نرفته کل مناظرات ۹۲ و ۹۶ به این گذشت که ثابت کنی همش تقصیر دولت قبله! اون موقع کسی به احمدی‌نژاد فرصت دفاع داد؟!»
با عزت ملی شوخی نکنید
 عبدالرضا هادی‌زاده: «کاش نامزدها کمی به این فکر کنند که حرف‌هایشان بیرون از مرزها شنیده می‌شود. فارغ از ادعای اشتباه پزشکیان در مقایسه ایران و ترکیه، اگر او به صندلی پاستور دست پیدا کند چطور می‌تواند با این کشور مذاکرات و تعامل برابر داشته باشد. خودتحقیری نکنید.»