kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

اخبار کوتاه از فوتبال

 


توافق نساجی با الهامی برای تمدید قرارداد
ساکت الهامی برای حضور روی نیمکت نساجی در بیست‌وچهارمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
ساکت الهامی ‌برای حضور روی نیمکت سرخپوشان مازندرانی در فصل بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با مدیران باشگاه نساجی به توافق رسیده است. در جلسه‌ای که روز گذشته بین الهامی و مدیران باشگاه نساجی برگزار شد، قرار بر این شد که او همچنان هدایت قرمزپوشان قائمشهری را برعهده داشته باشد. البته هنوز قرارداد دو طرف امضا نشده است و به نظر می‌رسد در روزهای آینده این اتفاق بیفتد. ساکت الهامی در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم، هدایت نساجی را برعهده گرفت و موفق شد این تیم را برای بار دوم از سقوط به لیگ دسته اول نجات دهد.
الهلال آماده فروش نیمار به گالاتاسرای
تیم فوتبال الهلال عربستان نیمار برزیلی را در فهرست فروش خود قرار داده است.
آینده حرفه‌ای نیمار برزیلی در تیم فوتبال الهلال عربستان همچنان با ابهاماتی مواجه است. مهاجم پیشین پاری‌سن‌ژرمن به دلیل عمل جراحی رباط صلیبی پس از مصدومیت در جریان بازی تیم ملی برزیل برابر اروگوئه در مقدماتی انتخابی جام جهانی 2024 ماه‌هاست که در تمرینات الهلال حضور ندارد. بر اساس گزارش اسپورت عربستان؛ الهلال به باشگاه گالاتاسرای ترکیه پیشنهاد خرید نیمار به ازای پرداخت 45 میلیون یورو و ایکاردی آرژانتینی را داده است. این در حالی است که الهلال تابستان سال گذشته نیمار با 90 میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت گرفت.
حاج‌صفی در آاِک ماندنی شد
تیم فوتبال آاِک یونان از فعال شدن بند تمدید یکساله قرارداد احسان حاج‌صفی خبر داد.
با اعلام باشگاه آاِک یونان احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یک فصل دیگر برای این تیم بازی خواهد کرد.
قرارداد این بازیکن 34 ساله مدتی قبل به پایان رسید اما ماتیاس آلمیدا، سرمربی آرژانتینی آاِک تصمیم به حفظ‌ او برای یک فصل دیگر گرفت.
بر اساس گزارش اسپورت یونان؛ حاج‌صفی گزینه قابل اطمینانی در خط دفاعی و میانی است و پیشنهادهایی نیز از تیم‌های ایرانی داشت. با این وجود او ترجیح داد همچنان در یونان بماند و برای آاِک بازی کند.
مهدوی‌کیا در قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی 
مهدی مهدوی‌کیا برای قرعه‌کشی مرحله نهائی مقدماتی جام جهانی به کوالالامپور سفر خواهد کرد.
قرعه‌کشی مرحله نهائی مقدماتی جام جهانی در حالی روز هفتم تیر ماه در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد که ایران به همراه هفده تیم دیگر در انتظار گروه‌بندی خواهند بود.
نکته جالب اینکه فیفا و ‌ای‌اف‌سی برای قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی در آسیا، از مهدی مهدوی‌کیا، ستاره اسبق فوتبال ایران، برای حضور در این مراسم دعوت کرده است. مهدوی‌کیا که در لیست بازیکنان افسانه‌ای فیفا حضور دارد و به همین دلیل به قرعه‌کشی دعوت شده، همراه با یک چهره دیگر از شرق آسیا ماموریت قرعه‌کشی را برعهده خواهند داشت.