kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

سنت خدا درباره اجتماع و اتحاد
 مسعود پیرهادی: «گروهی که مرتبه‌ای از اختلاف‌ها را درک و هضم می‌کنند و کنار هم برای هدفی بزرگ‌تر قرار می‌گیرند، برکت و توفیق را بیمه می‌کنند. سنت خدا درباره اجتماع و اتحاد، همین است؛ فرقی بین چپ و راست و آبی و قرمز نیست. پیروزی، نوش جان کسانی که با دلی بزرگ، چشم‌شان را به اختلاف‌ها می‌بندند.»
تبلیغ برنامه و کارنامه
 علیرضا وهاب‌زاده: «توهین به هیچ‌یک از کاندیداها درست نیست. تبلیغ برنامه، کارنامه، عملکرد راهگشا و نیازی به تخریب نیست. مردم نیاز به راه‌حل برای تغییر زندگی، معیشت، تحصیل و امید و آینده دارند. اینها با دعوا و فحاشی و بی‌اخلاقی حاصل نمی‌شود! فردای انتخابات هرکس رئیس‌جمهور شود همه کنارش خواهیم ایستاد.»
مهمانان روز عرفه و عید غدیر
 کاربری با انتشار تصویری از شهید احمد کاظمی و حسن طهرانی‌مقدم نوشت: «و خدا این دوتا رفیق شفیق رو چه روزای مبارکی بُرد پیش خودش! حاج احمد روز عرفه مهمون خدا شد حاج حسن روز عید غدیر...»
قابل توجه خودتحقیرها
 احمد قصری: «دومین خط تولید صفحات خورشیدی به ظرفیت ۱۸۰۰ مگاوات افتتاح شد و ظرفیت تولید صفحات خورشیدی در کشور به ۲۳۰۰ مگاوات رسید. این رو دست به دست برسونید به خودتحقیرها و غربگداها تا اونا هم ببینن و افتخار کنن.»
ایران پرچم فلسطین را در عرفات بالا برد
  کاربری با انتشار این تصویر از یک حاجی ایرانی نوشت: «حاج آقا شاید خودت ندونی ولی عکست همه‌جا پخش شده، فلسطینی‌ها نوشتن زائران ایرانی پرچم فلسطین رو بالا بردن در عرفات؛ قبول باشه حاج آقا، هم حاجی شدنت هم یاری مظلوم، اسمت قطعا تو زمره مجاهدان طوفان‌الاقصی نوشته شده.»
همراه هم در پیشگاه معبود
 تصویر همدلانه این زوج مسلمان و مؤمن در سرزمین حج مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
نقد منصفانه
 میثم رمضانعلی: «جوری نامزدها رو نقد کنید که اگر فردا روزی اجماع کردند، روی همکاری و همراهی با آنها، در حد وسع و امکان،‌ برای پیشرفت ایران را داشته باشید. نه فقط اجماع که اگر فرداروزی نامزدی رأی آورد که با او مخالف بودید، بتوانید باز هم برای اصلاحش، گام بردارید.»